Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LG pad 8.3 | Mediamarkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LG pad 8.3 | Mediamarkt

    Gisteren in de Mediamarkt een 8.3" tabletcomputertje gekocht van LG. Is een prettig ding met de gekende voordelen (heel behoorlijk IPS scherm met goeie resolutie (1920x1200), ...) en de gekende nadelen (niet super snel, en blijkbaar zorgt dat IPS scherm voor een tamelijk korte accu-duur).
    Nu : tot enkele weken geleden kostte het ding over 299, met die BTW actie en de cashback is dat nu minder dan 200€ en voor dat geld vind ik het een heel goed ding. Is voor mij wel een speeltje : ik verwacht dat zijn 1e echte functie er over enkele maanden komt, als bedieningspaneel voor mijn netwerkspeler (maar dat ding komt maar over enkele maanden op de markt).

    Maar naar de Mediamarkt moet je echt niet gaan voor de goeie uitleg. Ik wist wat ik wilde, maar dacht ze toch eens uit te testen. Maar veel meer dan : "dat is een deftig ja", en flagrante fouten (ze hadden enkel nog de witte versie, ik vraag of ze de zwarte ook hebben : antwoord, "ze hebben het ding enkel in het wit gemaakt...").
    Daarnaast is er voor het ogenblik een cashback actie : dat staat nergens vermeld, dus klanten die het niet weten laten 50€ schieten.

    Het doel van deze post is redelijk simpel : heb je de laatste tijd iets van LG gekocht, controleer ook eens op de website of je misschien niet nog wat geld kan incasseren. En voor de rest, wisten we al dat de meeste medewerkers van de Mediamarkt niet verder gaan dan het doel van die winkel : nl dozen schuiven...
    Je kan ze waarschijnlijk niet allemaal over dezelfde kam scheren (en ook bij "betere" winkels heb ik al onzin gehoord), maar die van gisteren was wel een toppertje.
    Groeten,

    Polleke

  • #2
    Re: LG pad 8.3 | Mediamarkt

    Fijn dat je deze tip post.
    Wat betreft de kennis van de verkopers denk ik dat er enerzijds wel wat personeelsverloop is zodat er steeds (opleidings)tijd gaat naar winkelkennis e.a. terwijl anderzijds het productgamma zo uitgebreid is en zo snel evolueert dat het gewoon niet
    bij te houden is.
    Als ik alleen al zie hoeveel tijd ik heb gestoken in het lezen vd handleiding en kennen van alle mogelijkheden van mijn laatst aangekochte camerabody..

    Comment


    • #3
      Re: LG pad 8.3 | Mediamarkt

      Zaterdag de knoop doorgehakt en de Samsung Galaxy S4 in huis gehaald. Bijna 90 euro goedkoper dan hun normale prijs (€499) aan €412,40, en dan een juist gestarte €100 cashbackactie van Samsung er nog bovenop. De Mediamarkt hier vlakbij in Oostakker lijkt wat minder personeelsverloop te hebben, automatisch stijgt de warenkennis een stuk.
      Donderdag was ik eens gaan kijken en op mijn vraag over de toen enkel in Nederland lopende cashback actie beweerde één van de verkopers dat die zaterdag ook in België ging starten. Een man van Samsung die daar toevallig ook rondliep keek me aan met een uitgestreken gezicht. Hij lostte niks.
      Ik ben niet de grootste fan van MM (prijzen vergelijken is de boodschap, anders ben je nogal dikwijls gezien), maar als het goed is mag het ook gezegd worden.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: LG pad 8.3 | Mediamarkt

        En nu maar lang wachten op die cashback.
        Op de voorlaatste heb ik 12 weken gewacht en de huidige actie is al 16 weken ... waarom alles zo lang moet duren snap ik ook niet maar het is nog steeds het wachten waard.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: LG pad 8.3 | Mediamarkt

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          En nu maar lang wachten op die cashback.
          Op de voorlaatste heb ik 12 weken gewacht en de huidige actie is al 16 weken ... waarom alles zo lang moet duren snap ik ook niet maar het is nog steeds het wachten waard.
          Inderdaad, 16 weken is eind juni... En als ik zo lees hanteren ze ook nog effectief die termijn ?
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: LG pad 8.3 | Mediamarkt

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            En nu maar lang wachten op die cashback.
            Op de voorlaatste heb ik 12 weken gewacht en de huidige actie is al 16 weken ... waarom alles zo lang moet duren snap ik ook niet maar het is nog steeds het wachten waard.
            Yep : in eerste instantie moest je blijkbaar gewoon het een en ander inscannen (aankoopticket, barcode met serienr.) en dat lukte. Maar LG heeft blijkbaar gemerkt dat dat nogal wat fraude uitlokt, en nu krijg je een bevestigingsmail die je samen met kopie van aankoopticket en originele barcode (dus met het karton van de doos erbij) moet opsturen.
            Nu : het zaakje wordt vandaag opgestuurd. Volgens die email zou het tot 10 weken duren voor je het geld krijgt : dus we zullen wel zien...
            Groeten,

            Polleke

            Comment

            Working...
            X