Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalmthoutse heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalmthoutse heide

    website: http://johanluyten.500px.com
    "I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good"

  • #2
    Re: Kalmthoutse heide

    Mooie omgeving aldaar
    Ik denk wel dat er meer uit te halen was indien je de boom als blikvanger had gebruikt en die op een sterk geplaatst had en dan wat water erbij
    Dan had er voor mijn part de zon niet bij te hoeven staan
    Is maar een idee hoor dat me te binnen schoot ....

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Kalmthoutse heide

      Een foto, die zeer prettig kijkt door het licht en de kleuren.
      Een opmerking : Het lijkt alleen of er geschilderd is in een foto . Het gras is wat mij betreft te detail-loos.
      Moet daar toch ook eens gaan kijken, want dat is wel een heel schitterend gebied.
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Kalmthoutse heide

        Het is er nogal detailloos omdat dit het afgebrande gebied is. Veel kleur valt er nog niet te bekennen en sowieso biedt de heide op dit ogenblik niet veel kleurvariatie. Het loont zeker de moeite om er rond te wandelen. Neem dan de noordelijke toegang, daar lopen niet zo veel 'toeristen' rond, want die is minder gekend (neem zeker botten mee!).
        Groeten,
        Johan
        website: http://johanluyten.500px.com
        "I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good"

        Comment


        • #5
          Re: Kalmthoutse heide

          De contrastrijke wolken in tegenlicht en de reflecties op de water vind ik hier heel mooi. De compositie vind ik in tegendeel een stuk minder. Nu staat de boom erg centraal en de stuk links ervan gaat een beetje verloren. Ik vermoed dat een paar meter meer naar rechts veel meer had opgeleverd.
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment

          Working...
          X