Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • konijnenberg

    hallo beste bd vrienden
    zijn er hier mensen die ervaring hebben met aankopen bij foto konijnenberg
    en hoe is het met de tevredenheid gesteld dan van uw aankopen bij konijnenberg
    dank bij voorbaat voor eventueele reakties
    groetjes tweetty
    bd0379be

  • #2
    Jah ik heb een lens en een statief gekocht bij Konijnenberg. Ben zeer tevreden over de winkel, betrouwbaar en snel.

    Maar ik lees op de site:

    Wegens het overschakelen naar een nieuw back-office systeem kan het zijn dat bestellingen en telefonische verkopen een iets langere verwerkingstijd vragen dan normaal.

    momenteel dus iets langzamer.

    Die lens was een occasion, en heb hem een beetje op de gok gekocht (niet goed? kun je hem binnen 8 dagen terug doen) maar in mijn geval was dat niet nodig, lens verkeerde in de goede staat zoals die op de site vermeld stond.

    Voor mij was het wel extra veilig, 'k woon in Nederland, kon dus achteraf betalen maar voor Belgen is dat geloof ik bij Konijnenberg niet mogelijk.

    Kijk ook eens hier:


    Veel positieve reacties, maar ook een paar negatieve... Ikzelf ben echter zeer tevreden...

    Hoop dat je er iets aan hebt
    Vorbar
    Canon EOS 300D | EF-S 18-55mm | EF 90-300mm USM | 50mm f1.8

    Comment


    • #3
      Denk dat het wel goed zit daar, heb mijn digital Rebel daar gekocht, mooie winkel, alles op voorraad, personeel die weet waar ze over praten. Konijnenberg heeft al een behoorlijke naam hoog te houden.
      Canon EOS Rebel | EF-S 18-55 | 50mm Mk1 1.8 | 28-105 USMII 3.5/4.5 | 70-210 3.5/4.5usm |Tiffen Polarizer | Tiffen Uv | 512MB Lexar

      Comment


      • #4
        http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=44112&SearchTerms=,konijnenberg

        Comment


        • #5
          Kocht mijn eerste digi bij Konijnenberg, een Casio QV 4000. Was alleen als set met een microdrive leverbaar. Ik had echter geen belangstelling voor de microdrive. Daar werd niet moeilijk overgedaan. De winkelprijs van MD werd van de setprijs afgetrokken en kon alleen met de camera huiswaarts keren. Ook analoog spul heb ik daar gekocht en besteld. Nooit problemen gehad. Aardige en kundige verkopers en soms goeie koffie!
          Gegroet Auke
          Nikon en wat toebehoren

          http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

          Comment


          • #6
            Keurige afwikkeling van alle internetzaken, ook als je naar de winkel gaat nemen ze nog ouderwets de tijd voor je.
            Op vrijdag en zaterdag is het trouwens heel erg druk, dan beter even een afspraak maken.

            Comment


            • #7
              Ik heb me daar nu een soligor tussenringen set gekocht , ook mijn eerste bestelling , aan de telefoon waren ze zeer vriendelijk .

              Het lijkt me daar wel te vertrouwen .

              Mvg.

              Sven
              http://www.dullaert.net

              Comment


              • #8
                Originally posted by tweetty
                hallo beste bd vrienden
                zijn er hier mensen die ervaring hebben met aankopen bij foto konijnenberg
                en hoe is het met de tevredenheid gesteld dan van uw aankopen bij konijnenberg
                dank bij voorbaat voor eventueele reakties
                groetjes tweetty
                snelle service hoor bij konijnenberg
                vorige week dinsdag besteld woensdag overschrijving gedaan
                donderdag bericht gekregen dat alles binnen is maar dat ze wel nog wachten op bericht van de bank dat de betaling gedaan is
                en vandaag maandag alles al geleverd en nog korekt ook
                schitterende service
                ale voor mij dan toch
                groetjes tweetty
                ps en nu maar mijn sb 600 testen he
                bd0379be

                Comment

                Working...
                X