Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaaikensgang by Night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlaaikensgang by Night

    Last edited by DenBeke; 28 februari 2014, 16:38.

  • #2
    Re: Vlaaikensgang by Night

    Mooie avondopname, het dak had er wel volledig op gemogen.

    mvg

    marcel

    Comment


    • #3
      Re: Vlaaikensgang by Night

      mooi in beeld gebracht ,tof grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Vlaaikensgang by Night

        Bedankt voor de reacties!

        Comment


        • #5
          Re: Vlaaikensgang by Night

          De iso 12800 is hier niet geschikt voor, tenzij je vanuit de hand het gefotografeerd. Aan bepaalde details kan ik wel zien dat je de foto ontruist hebt, vooral in je donkere partijen Maar uiteindelijk heb je geen uitgebrand hooglicht in je lampen.

          Comment


          • #6
            Re: Vlaaikensgang by Night

            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            De iso 12800 is hier niet geschikt voor, tenzij je vanuit de hand het gefotografeerd.
            De foto was inderdaad uit de hand gefotografeerd. Een dagje fotografie afgesloten in Antwerpen. Ik heb de statief wijselijk in de auto laten liggen omdat we toch maar even gingen eten. (en omdat het al regende). Kon ik vooraf weten dat ik als fiere Antwerpenaar toch nog even langs de Vlaaikensgang wilde passeren...

            Comment


            • #7
              Re: Vlaaikensgang by Night

              Oorspronkelijk geplaatst door DenBeke Bekijk bericht
              De foto was inderdaad uit de hand gefotografeerd. Een dagje fotografie afgesloten in Antwerpen. Ik heb de statief wijselijk in de auto laten liggen omdat we toch maar even gingen eten. (en omdat het al regende). Kon ik vooraf weten dat ik als fiere Antwerpenaar toch nog even langs de Vlaaikensgang wilde passeren...
              Maar je keuze was dan wel goed voor uit de hand. Uiteindelijk zeker geen slecht beeld van de vlaaikesgang hoor

              Comment

              Working...
              X