Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

    Ik ben op zoek naar een Draagbare databank, waar je SD of CF kaartjes kan in steken. Zodat je geen 5 verschillende SD kaarten nodig hebt, maar telkens
    je SD kaart kan overzetten naar de databank.

    Waar kan ik dit vinden ?

    Daarnaast ben ik ook op zoek naar een fotoprinter (degelijke) , die tamelijk werk aankan. Dus zo'n printers die draagbaar zijn , in de zin van ik kan hem mee nemen naar feesten
    of andere gelegen heden. Dus zo'n printers als er staan in de Kruidvat, Blokker waar je direct je Foto's mee af kan printen.

    Waar kan ik dit vinden ?

    Alvast merci !

  • #2
    Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

    gezien de prijs en capaciteitsverhouding en tevens het gewicht zou ik toch meerdere kaarten verkiezen boven een databank.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

      Oorspronkelijk geplaatst door voica Bekijk bericht
      ....... Dus zo'n printers als er staan in de Kruidvat, Blokker waar je direct je Foto's mee af kan printen.

      Waar kan ik dit vinden ?
      bij Blokker of Kruitvat,
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        bij Blokker of Kruitvat,
        grt,bouk.
        Ja en Nee, bouk

        Er zijn genoeg fotoprintertjes van minder dan 100 EUR (af en toe ook bij Blokker of Kruidvat) die klein genoeg zijn om in je auto mee te nemen en ergens in een hoekje op een tafel te zetten (naast een stopkontakt).
        Die printen snel mooi glanzende 10x15.
        Laptop ernaast (je draagbare databank), of direct vanaf de camera of het kaartje.
        Wifi gaat moeilijker zijn, ik denk dat de meeste een router nodig hebben.

        Comment


        • #5
          Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

          Wat printers betreft die draagbaar zijn heeft canon zijn Selphy reeks. Die werken volgens het Dye sublimation principe met casettes waar zowel papier als inkt in zit. Die geven 10x15 formaat (of groter als je het geld hebt).
          Die printers kosten niet zoveel maar ga niet tellen wat die dingen per print kosten want je wordt ziek. Maar het Is draagbaar en geeft een heel goede kwaliteit.

          Wat databanken betreft: Sinds het opkomen van de netbook laptops vindt je die dingen praktisch niet meer. Vind ik zelf ook spijtig maar het is zo. ik regel dat zelf met een kleine 10" laptop. Dat weegt ook niets en het doet zijn ding.
          FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

          Comment


          • #6
            Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

            Ik heb een Canon Selphy , en inderaad die kosten heel wat geld aan die speciale inkt cassettes en aan het speciale papier.

            Ik ben dus naar iets op zoek dat het zelfde werkt, maar dus goedkoper is om er mee te werken , goedkoper wat inkt verbruik betreft en goedkoper wat papier betreft.

            Maar dan wel van degelijke kwaliteit.

            Comment


            • #7
              Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              bij Blokker of Kruitvat,
              grt,bouk.
              aan idiote antwoorden heeft de ts totaal niets !!!
              indien je geen beter antwoord weet dan hoef je niet te antwoorden (voor toch maar het meeste aantal posten te hebben)
              de topic starter zoekt volgend type printer ongeveer
              Discover our comprehensive range of instant photo printers for photographers and home-office users, from Canon, Fuji, and Polaroid. Hassle-free next working day delivery.

              Comment


              • #8
                Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

                zoiets vermoed ik

                At HiTi, we are proud of our R&D teams, and committed to dye-sub printing technologies. We have extensive experiences and a thriving patent portfolio to replace the traditional silver halide method.

                enzo....
                verschiet wel niet van de prijzen van zo'n toestellen
                ik denk dat je beter kan werken met een goede laptop en een goede gewone fotoprinter

                Comment


                • #9
                  Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

                  Voor de printer is er de polaroid pogo en binnenkort komt er een nieuwe printer uit van fuji.


                  Ik dacht dat morethanwords zo een polaroidprinter gebruikte op zijn reizen.
                  Voor de databank denk ik dat een netbook een oplossing biedt. (Sommige hebben een hardeschijf van 250 mb.)

                  Groetjes

                  Peter

                  Comment


                  • #10
                    Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

                    Wellicht dat de topicstarter even kan aangeven in welke prijscategorie hij een fotoprinter zoekt, de suggesties die nu voorbij komen varieren van € 100 - € 3000 nogal een verschil.

                    Vwb de draagbare databank, dit noemen ze ook wel een imagetank. Nieuw zijn ze eigenlijk nauwelijks nog te krijgen maar je ziet ze nog wel eens voorbij komen op marktplaats.nl of tweedehands.be.



                    Comment


                    • #11
                      Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

                      Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                      zoiets vermoed ik

                      At HiTi, we are proud of our R&D teams, and committed to dye-sub printing technologies. We have extensive experiences and a thriving patent portfolio to replace the traditional silver halide method.

                      enzo....
                      verschiet wel niet van de prijzen van zo'n toestellen
                      ik denk dat je beter kan werken met een goede laptop en een goede gewone fotoprinter
                      Ga mee, een gewone fotoprinter van minder dan 100 EUR drukt een perfecte 10x15 op 20 sec.
                      Als ik op weekend of op reis ga zet ik die gewoon in de auto bij de andere bagage.
                      Met compatiebele cartridges van een goed merk (oa Peach) voor minder dan 20 EUR voor 5, kleuren niet van origineel te onderscheiden.

                      Comment


                      • #12
                        Beste,

                        Toch even waarschuwen voor een databank.
                        Enkele jaren geleden waren we op vakantie in Frankrijk en ja hoor, de databank gaf de geest ...
                        Weg alle opgeslagen foto's.

                        Vorig jaar nam ik een externe USB HD mee van 500gb en ... bij thuiskomst ... zo dood als een pier.

                        Met de prijzen van de huidige geheugenkaartjes ben je veiliger met een aantal kaartjes.
                        Maar, er kan er uiteraard ook eentje stuk gaat - maar die kans is veel kleiner.

                        Qua draagbare foto printer kan ik je niet helpen.

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Draagbare Databank & Draagbare Fotoprinter.

                          ik combineer in principe kaartjes met laptop hd. Ik formateer nooit kaartjes tijdens vakantie, dat gebeurd pas als ik thuis de nodige bu's heb gemaakt.
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment

                          Working...
                          X