Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avond-wandeling Brussel: 2014-02-27

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avond-wandeling Brussel: 2014-02-27

    Voor diegene die het zich interesseert.
    Morgenavond, Donderdag 27-03-2014 lopen we met enkele fotoliefhebbers rond in Brussel in de omgeving van de Munt, Grote Markt ...
    We verzamelen rond ongeveer 19 uur op het Muntcentrum. ALs je daar binnen gaat heb je centraal een grote roltrap richting hoofdzetel bPost
    Daar verzamelen we dus.
    Natuurlijk gaat dit slechts door indien het niet regent.
    Iedereen welkom. Merk op: Dit is geen SD, noch officiële SD. Maar ik wou toch iedereen de kans geven om mee te stappen indien hij er zin in heeft.
    We sluiten af rond ongeveer 21 uur ten laatste. Wie dan nog verder wils tappen is natuurlijk daarin vrij.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Avond-wandeling Brussel: 2014-02-27

    Sorry,

    Brussel kennende loop ik niet met mijn duur materiaal s 'avonds in Brussel rond.

    Pixelboy

    Comment


    • #3
      Re: Avond-wandeling Brussel: 2014-02-27

      Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
      Sorry,

      Brussel kennende loop ik niet met mijn duur materiaal s 'avonds in Brussel rond.

      Pixelboy
      1) We lopen niet in gevaarlijke sites (grote markt, beurs en munt)
      2) Er is meer dan genoeg sociale controle in de vorm van toerisme ...
      3) Naast Brussel zijn Antwerpen, Gent, Oostende, Brugge, ... even gevaarlijk om er ALLEEN 's nachts met je 'dure' fotomateriaal mee rond te pronken. Wij stappen in groep, niet pronkend met duur materiaal en tijdens uren waar er meer dan voldoende toeristen lopen, meer nog, we lopen in de directe omgeving van het politiekantoor

      Maar soit, misschien denk ik hier wel even aan indien ik plots zin heb om een nieuwe SD-Brussel te organizeren. en je bent nu wel echt niet de enige die Brussel kent. Brussel is inderdaad meer dan alleen Manneke Pis, de hoerenbuurt rond de Noord, de Zuid-site ...
      't is geen officiële SD, enkel een gewone mededeling. Wie mee gaat is welkom en 't is dan leuk om weten wie zodat er kan wordne afgesproekn, wie niet mee gaat moet dit nie tmelden en evenmin zich daar voor te verantwoorden.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Avond-wandeling Brussel: 2014-02-27

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        1) We lopen niet in gevaarlijke sites (grote markt, beurs en munt)
        2) Er is meer dan genoeg sociale controle in de vorm van toerisme ...
        3) Naast Brussel zijn Antwerpen, Gent, Oostende, Brugge, ... even gevaarlijk om er ALLEEN 's nachts met je 'dure' fotomateriaal mee rond te pronken. Wij stappen in groep, niet pronkend met duur materiaal en tijdens uren waar er meer dan voldoende toeristen lopen, meer nog, we lopen in de directe omgeving van het politiekantoor

        Maar soit, misschien denk ik hier wel even aan indien ik plots zin heb om een nieuwe SD-Brussel te organizeren. en je bent nu wel echt niet de enige die Brussel kent. Brussel is inderdaad meer dan alleen Manneke Pis, de hoerenbuurt rond de Noord, de Zuid-site ...
        't is geen officiële SD, enkel een gewone mededeling. Wie mee gaat is welkom en 't is dan leuk om weten wie zodat er kan wordne afgesproekn, wie niet mee gaat moet dit nie tmelden en evenmin zich daar voor te verantwoorden.
        Heb er gewoond, dus leer mij Brussel niet kennen.
        Ik zal zeker niet zeggen dat je geen mooi initiatief neemt, verre van. Maar, ik blijf er weg met mijn materiaal en zeker als na donker alleen terug moet met de metro.

        Comment


        • #5
          Re: Avond-wandeling Brussel: 2014-02-27

          Zopas de shoot gedaan ...
          2 kleine buien en voor de rest mooie beelden geschoten ...
          Van last ? Niets, overal heel rustig ...
          Metro ? Nergens last gezien, gehad
          Sorry, maar je kan overal van een muis een olifant maken en paniek strooien bij de minste gedachte.
          We waren met 5 en zijn heelhuids met 5 thuis gekomen.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment

          Working...
          X