Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)


    Hoi, laat maar weten wat jullie er van vinden want ik wil echt alles leren van straat fotografie tot portretten en zelfs urbex.


    Exif
    Nikon D7100 iso 100 1/100sec. f5 58mm

  • #2
    Re: zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)

    Hallo,
    ik denk dat je beter een paar mensen kan isoleren door bij te snijden. Nu is er niet echt een aanknopingspunt te vinden en doet het mij denken aan een rondje stemmen ronselen op de markt. Bv. die groep mensen aan het links met het hondje dat zit te kijken....
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Hallo,
      ik denk dat je beter een paar mensen kan isoleren door bij te snijden. Nu is er niet echt een aanknopingspunt te vinden en doet het mij denken aan een rondje stemmen ronselen op de markt. Bv. die groep mensen aan het links met het hondje dat zit te kijken....
      Volg hier, en bij deze had ik zeker al de kegels op de voorgrond uit beeld gehouden.
      Mvg.

      Comment


      • #4
        Re: zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)

        Oke bedankt voor de tips en ja had de kegels pas gezien als ik de foto gepost had maar wou toch even kijken of het voor de rest goed was maar moet dus croppen.

        Bedankt voor de tips.

        Comment


        • #5
          Re: zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)

          Oorspronkelijk geplaatst door sven01001 Bekijk bericht
          Oke bedankt voor de tips en ja had de kegels pas gezien als ik de foto gepost had maar wou toch even kijken of het voor de rest goed was maar moet dus croppen.

          Bedankt voor de tips.
          Croppen zou ik nu niet doen, dat 1ste vrouwke gaat omvallen als ze geen voeten meer heeft...
          Dit was gewoon een tip voor in het vervolg, best deze of andere storende elementen uit beeld houden. Maar is soms gemakkelijker gezegd dan gedaan.
          Succes !
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)

            zijn toch meerdere goed plaatsen zo als ik al zegde tegen U kijk daar is goed rond maar dan zonder volk op za... zouden is moeten samen rond wandelen daar ga morgen is iets proberen dan laat ik dat hier wel zien

            ps 3 stappen naar rechts had beter geweest dan ik
            ben amateur en maak foto's van wat ik mooi vind

            Comment


            • #7
              Re: zaterdagmarkt Mechelen (1ste poging straatfotografie)

              Leuke opname ,iets rechter zetten,grts,Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment

              Working...
              X