Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het riet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In het riet.

    ijsvogel die plots opdook in het riet. Gelukkig had ik een 300mm lens op de camera staan.



    Bedankt om te kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: In het riet.

    mooie compositie zo met die stengel, al was het beter geweest had het ijsvogeltje naar rechts gekeken, maar dat kan je hem moeilijk vragen natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: In het riet.

      Dat is nu eens een ander beeld dan de close-ups. Ik kan het wel waarderen

      Comment


      • #4
        Re: In het riet.

        Heel tof en origineel, nog net met de bijna herkenbare eend (?) in de BG - inderdaad jammer dat hij niet naar rechts keek, maar de rest maakt dat meer dan goed.
        Grt, Ingrid.
        Ingrid Vekemans Photography
        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
        http://www.ingridvekemans.com

        Comment


        • #5
          Re: In het riet.

          Die twee slobeenden vragen teveel aandacht. De kijkrichting werkt ook niet mee. Goed dat je eens iets anders probeert dan de typische close-up ( die zeker en vast ook mooi kunnen zijn)
          Gr David

          Comment


          • #6
            Re: In het riet.

            Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk bericht
            Die twee slobeenden vragen teveel aandacht. De kijkrichting werkt ook niet mee. Goed dat je eens iets anders probeert dan de typische close-up ( die zeker en vast ook mooi kunnen zijn)
            Precies mijn gedacht
            En volgens mij zijn het vier Slobeenden

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: In het riet.

              het concept om het dier ruimtelijk in de foto te zetten is super en kan bij een passende achtergrond i.m. veel mooier zijn dan een close up. Hier is de achtergrond eerder idd. afleidend dan versterkend naar mijn idee, als de vogel nar rechts had gekeken was de foto al een stuk sterker geweest..maar misschien heb je die ook?
              Groetjes,
              loulou
              Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

              Comment

              Working...
              X