Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy smartphone wordt zooo traaaaaaggggg....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung Galaxy smartphone wordt zooo traaaaaaggggg....

    Mijn Smartphone werkte tot voor kort opperbest, maar de laatste tijd is daar verandering in gekomen.
    Als ik een app. aanklik dan duurt het soms tergend langzaam vooraleer die opstart, als hij al opstart...
    Ik heb mijn intern geheugen en de extra geheugenkaart al wat leeggemaakt omdat ik dacht dat het probleem daarvandaan kwam...niks dus!
    Ik vraag hier nog even wat ultieme raad voor ik de meest drastische maatregel neem: terugzetten naar fabrieks-stand en daarna dan natuurlijk alle nodige app's opnieuw erop zetten

    Zijn er onder jullie nog die hier over te klagen hebben?

  • #2
    Re: Samsung Galaxy smartphone wordt zooo traaaaaaggggg....

    Misschien redelijk veel gratis app's in het bezit?
    Dit probleem kende ik vroeger ook tot ik enkel met betalende app's begon te werken.
    De gratis versies sturen veel meer publiciteit en gegevens door dan je denkt.
    Natuurlijk kan het ook een betalende app zijn die niet echt goed werkt en met een groot deel van de performantie gaat lopen.
    Probeer anders History eraser pro eens, is een heel handige app om cache en zo te ledigen.
    Ik veronderstel dat een herstart van het toestel al uitgevoerd werd?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Samsung Galaxy smartphone wordt zooo traaaaaaggggg....

      Ja hoor, al meermaals herstart zonder merkbare snelheidswinst.
      Ook de cache geledigd enzovoort.
      Probleem met app's is dat je zo moeilijk kunt achterhalen welke er roet in het eten gooien.
      'k Heb zojuist eens "clean master" erop gezet.
      Die heeft nu de boel een beetje opgeruimd en...er is duidelijk verschil.
      Of het ook wat verkeerds heeft gedaan zal ik nog moeten ondervinden

      Comment

      Working...
      X