Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shep Running Free

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shep Running Free

    Hier een filmpje wat ik met mijn Nokia E7 heb gemaakt van mijn puppy Mex.
    Ook deze is lichtjes bewerkt met Sony Vegas Pro.
    De E7 is goed gehavend, de lensbescherming(dat plastiek plaatje) is eraf gevallen etc..waardoor ook meer licht op de lens valt, maar dit heeft dan weer een leuk effect erop :P
    Zodra het filmpje zwart wordt is het afgelopen..hierna zit een audio-gedeelte wat ik vergeten wissen ben...

    Just a movie of my 7-months old OGS running free The video doesn't stop after it's done, I forgot to erase a piece of the song at the end, but there's nothin...
    Last edited by looneycooney; 24 februari 2014, 13:53.
    Canon EOS 450D (15/12/08)
    Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
    Statief : Velbon Sherpa 450R

  • #2
    Re: Shep Running Free

    De kwaliteit van deze video met een defecte Nokia E7 is duidelijk niet goed.
    Eigenlijk beneden alle peil en helemaal niet voldoende voor videoamateurs.
    Toch maar eens sparen voor een echte camcorder denk ik dan.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Shep Running Free

      Inderdaad, dat komt er ook nog ..heb zo'n draagbaar sanyo'ke, maar die is dan weer echt niet super als je hem beweegt.
      De Nokia E7 is ook al een oudje heh..en verre van de beste, al helpt het defecte plaatje wel niet natuurlijk.
      Toch vond ik het iets hebben ..als je het er dan toch mee moet doen..en tracht ik het beste eruit te halen tijdens de montage natuurlijk.
      Mijn canon-camera heeft geen videofunctie helaas..en dat is feitelijk waar ik nu voor aan het sparen ben, samen met de aankoop van een go pro, die ik dan ook op zijn tuigje of zo kan plaatsen ;-)

      Wat mij voornamelijk het belangrijkste nu is, is het leren werken met die Vegas pro alsook het correct instellen vd juiste rendering, wat ik dus ook fout doe blijkbaar...
      Last edited by looneycooney; 24 februari 2014, 18:05.
      Canon EOS 450D (15/12/08)
      Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
      Statief : Velbon Sherpa 450R

      Comment

      Working...
      X