Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat denken jullie hier van ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat denken jullie hier van ?

    Een tweetal weken geleden was in in Ronse in het HRIPB om de graffiti te fotograferen toen ik twee van de drie artiesten onmoette. Geen probleem, vriendelijke gasten.
    Foto's op

    Exactly one week ago I met this artist. What he realised is completely unbelievable. I try to honour him with this series. ...


    Nu krijg ik zopas een bericht van de derde met het verzoek om zijn werken te verwijderen omdat ik geen toestemming heb. Hij zal wsl in zijn gat gebeten zijn omwille van de titel "tribute to Pete-one".
    Nu, het zijn er maar enkele en ik zal ze wel verwijderen.
    Deze locatie is probleemloos toegankelijk en graffiti-spuiterij in in wezen illegaal. Mag ik eens vragen wat jullie hier over denken ?

  • #2
    Re: Wat denken jullie hier van ?

    Inmiddels alvast de titel verwijderd. Ik kan me niet voorstellen dat hij nog verhaal heeft, een aantal foto's zijn zelfs in de krant gekomen.

    Comment


    • #3
      Re: Wat denken jullie hier van ?

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Een tweetal weken geleden was in in Ronse in het HRIPB om de graffiti te fotograferen toen ik twee van de drie artiesten onmoette. Geen probleem, vriendelijke gasten.
      Foto's op

      Exactly one week ago I met this artist. What he realised is completely unbelievable. I try to honour him with this series. ...


      Nu krijg ik zopas een bericht van de derde met het verzoek om zijn werken te verwijderen omdat ik geen toestemming heb. Hij zal wsl in zijn gat gebeten zijn omwille van de titel "tribute to Pete-one".
      Nu, het zijn er maar enkele en ik zal ze wel verwijderen.
      Deze locatie is probleemloos toegankelijk en graffiti-spuiterij in in wezen illegaal. Mag ik eens vragen wat jullie hier over denken ?
      Hij heeft geen poot om op te staan, maar als je de werken niet verwijdert, en hij weet je wonen, kun je toch last hebben. Daarbij, als hij dat echt niet wil, laat hem in vrede en verwijder ze inderdaad.

      Walter
      D850

      Comment


      • #4
        Re: Wat denken jullie hier van ?

        U heeft geen toestemming nodig: maak hem dat maar duidelijk.
        Het laatste wat ik zou doen is zelfcensuur, met hen die dat eisen kun je nooit vrienden worden.
        Kom in het weekend 22/23 juni 2014 naar de Berenkuil in Eindhoven waar het jaarlijks internationale graffiti festival plaatsvind: Step in de Arena' daar doen ze niet zo moeilijk.
        Step in the Arena, onderdeel van E-Moves, is een van de grootste Street-Art festivals van Europa. Meer dan 200 artiesten transformeren de berenkuil in Eindho...
        Last edited by Eenbes; 24 februari 2014, 13:01.

        Comment


        • #5
          Re: Wat denken jullie hier van ?

          Als de gehele urbex (wereld)gemeenschap zijn foto's van hun websites wist zal hij nog harder gekrenkt zijn.
          Hij zou blij moeten zijn met de gratis publiciteit.
          Idem dito met het atomium.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Wat denken jullie hier van ?

            Doen wat hij vraagt en probeer die kerel te vriend te houden paul,
            je weet nooit hoe je elkaars werk nog kan laten samenvloeien.

            Ik zou hem zelfs een paar vergrotingen kadeau doen, je zal zien, dat werkt.

            Ik heb eens iemand een en ander gegeven, en sinds dan heb ik er een vriend bij, oesters avolonté inbegrepen.

            Comment


            • #7
              Re: Wat denken jullie hier van ?

              Ik zou de werken weghalen, zo mooi zijn ze ook weer niet.
              Tenzij je kans wil lopen dat straks je huis en/of auto onder de graffiti zit.

              Comment


              • #8
                Re: Wat denken jullie hier van ?

                Probleem is dat we niet weten wat mag of niet mag
                Zelf heb ik zo twee foto's van graffiti.
                Je vindt de originele hier vlakbij op een speelpleintje.
                Ik moet toch even kwijt dat er bij die jongens (meisjes?) toch wat talent zit.
                Wellicht zullen er gasten bij zijn die er een broodwinning van hebben kunnen maken.

                Mijn foto's heb ik verwerkt in objecten voor scenery.
                En die scenery met 2083 downloads momenteel, is voor een treinsimulatie.
                Je kan dus een willekeurige route (spoorlijn) aanleggen waarbij je links en rechts scenery kan aanbrengen.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Wat denken jullie hier van ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Een tweetal weken geleden was in in Ronse in het HRIPB om de graffiti te fotograferen toen ik twee van de drie artiesten onmoette. Geen probleem, vriendelijke gasten.
                  Foto's op

                  Exactly one week ago I met this artist. What he realised is completely unbelievable. I try to honour him with this series. ...


                  Nu krijg ik zopas een bericht van de derde met het verzoek om zijn werken te verwijderen omdat ik geen toestemming heb. Hij zal wsl in zijn gat gebeten zijn omwille van de titel "tribute to Pete-one".
                  Nu, het zijn er maar enkele en ik zal ze wel verwijderen.
                  Deze locatie is probleemloos toegankelijk en graffiti-spuiterij in in wezen illegaal. Mag ik eens vragen wat jullie hier over denken ?
                  Ach Paul, daar heb ik ooit Kine gestudeerd, waar is de tijd... ondertussen dus een ruine geworden. Als ik er passeer doet mijn hart pijn als ik denk welke goeie momenten wij daar hebben meegemaakt.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat denken jullie hier van ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    Ach Paul, daar heb ik ooit Kine gestudeerd, waar is de tijd... ondertussen dus een ruine geworden. Als ik er passeer doet mijn hart pijn als ik denk welke goeie momenten wij daar hebben meegemaakt.
                    Geopend in 1978 staat er op de plaat. Inderdaad erg, die huidige staat, een mens vraagt zich af hoe dat kan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat denken jullie hier van ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Geopend in 1978 staat er op de plaat. Inderdaad erg, die huidige staat, een mens vraagt zich af hoe dat kan.
                      Wel, ik ben er geweest eind 60, begin 70. Toen was het wel nog in paviljoenen te doen. De gemetste gebouwen zijn er pas eind 70 gekomen.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat denken jullie hier van ?

                        Ik ben daar ook eens gepasseerd een paar weken geleden en er was daar aardig wat fotografenvolkje aanwezig en actief.
                        Prachtige werken. Die graffiti spuiters moeten er een mooie maar dure hobby aan hebben.
                        Het is meegenomen dat fotografen er hun "profijt" kunnen mee doen en eigenlijk dacht ik dan, die spuiters zouden op één of andere manier iets terug mogen krijgen.

                        Misschien kan je de man in kwestie te vriende maken, hem een print gunnen en zo een verdere vriendschap uitbouwen met wie weet toekomstperspectieven voor andere projecten!?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat denken jullie hier van ?

                          Paar weken terug heb ik n zangeresje in Heerlen gefotografeerd. Paar dagen daarna treedt ze op in Tilburg, met dezelfde outfit. Pikt iemand mijn foto's van Heerlen, zet ze op Flickr als foto's die hij gemaakt zou hebben in Tilburg !
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat denken jullie hier van ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                            Ik ben daar ook eens gepasseerd een paar weken geleden en er was daar aardig wat fotografenvolkje aanwezig en actief.
                            Prachtige werken. Die graffiti spuiters moeten er een mooie maar dure hobby aan hebben.
                            Het is meegenomen dat fotografen er hun "profijt" kunnen mee doen en eigenlijk dacht ik dan, die spuiters zouden op één of andere manier iets terug mogen krijgen.

                            Misschien kan je de man in kwestie te vriende maken, hem een print gunnen en zo een verdere vriendschap uitbouwen met wie weet toekomstperspectieven voor andere projecten!?
                            ik heb het ook veel liever zo. Ik weet dat ze een boek willen publiceren maar ik betwijfel als ze met de camera even bedreven zijn als met de spuitbus.
                            Maar ik kan de man zelf onmogelijk contacteren.
                            Inmiddels niks meer gehoord.

                            Comment

                            Working...
                            X