Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke tas raden jullie aan voor mijn uitrusting.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke tas raden jullie aan voor mijn uitrusting.

    Hallo,

    Ik zoek een schoudertas waar al mijn spul in past maar die niet te groot is.
    Nikon D70 +18-70
    Sigma 70-300
    Nikon 50 mm
    SB800
    Accu oplader, 2de accu en wat filters.
    Meer niet eigenlijk!!
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

  • #2
    Ik blijf de Tamrac Velocity 7 of 9 een superhandig model vinden.
    Het is een topload die je naar voor kan "slingeren" als je materiaal nodig hebt, je hoeft de tas dus niet uit te doen en op zijn rug te leggen zoals met de meeste rugzakken.

    Groetjes,!

    Loes

    Comment


    • #3
      Yep ik ben ook een fan van de Tamrac velocity reeks. Maar ga wel voor model 9 want de andere is waarschijnlijk te klein.

      Een nadeel is wel dat je uiteindelijk toch alles op 1 schouder draagt en dat na een hele dag wandelen met een volgestouwde zak (fotomateriaal + reisboeken, kaarten, water etc) je schouder toch wel wat krampen begint te krijgen. De oplossing hiervoor is natuurlijk doe dit elke dag en binnenkort voel je er niks meer van.

      Comment


      • #4
        ja ga voor de Velocity 9 want de 7 zal te nipt zijn
        'k ben er content van
        en zoals Kevlar zegt, voel je da wel aan je schouder na een ganse dag dragen (trainen dus )
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          En waar kan je Tamrac-Velocity vinden ? Lijkt me inderdaad heel handig!
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            ik heb de mijne gekocht bij Foto Degreef in Edegem (bij Kontich)
            wel eerst besteld
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              ik heb er ook al veel goeds van gehoord.
              zou het mogelijk zijn om eens een foto te posten van hoe de velocity er eigenlijk uitziet en hoe je de camera erin opbergt?
              alvast bedankt!
              mijn fotosite

              Comment


              • #8
                http://www.tamrac.com/5749.htm
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Maar deze is toch ook een rugzak? ik ben eigenlijk niet zo'n fan van rugzakken, ik hou er niet van als al mijn materiaal op mijn rug hangt. En verder kan een rugzak bijna nooit staan, ik heb vandaag eens zitten te kijken naar de Lowepro nova 4, maar ik weet niet hoe die kwa maat uitpakt? is die te groot? Mijn spul moet er net inpassen, ik wil geen te grote tas hebben!!!
                  Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

                  Comment


                  • #10
                    ja maar je kan hem naar voren zwieren
                    dat is 't unieke aan die Velocity-reeks
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ranon
                      ik heb vandaag eens zitten te kijken naar de Lowepro nova 4, maar ik weet niet hoe die kwa maat uitpakt? is die te groot? Mijn spul moet er net inpassen, ik wil geen te grote tas hebben!!!
                      Ik heb er net zo één te koop gezet in de koopjeshoek - heb liever een rugzak. Maar hij is wel groot genoeg voor wat je nodig hebt. Goeie tas.
                      Steven Noels
                      Nikon D700 en nog vanalles
                      http://www.pictrix.be/

                      Comment


                      • #12
                        Kijk eens naar www.m-rock.com. Oerdegelijk materiaal, tot in de details bedacht en afgewerkt. Volgens mij degelijker dan Lowepro en ander spul dat ik in winkels gezien heb en zeker niet duurder. Ik heb nergens een betere verhouding kwaliteit/prijs gevonden en de invoerder in België is zeer correct. Niet tevreden, geld terug. Je vindt zijn coördinaten op de website.
                        BD0252BE

                        Comment


                        • #13
                          Waar kan ik online/ in Nederland goedkoop een Tamrac Velocity 9 kopen?
                          Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

                          Comment


                          • #14
                            Bij www.fotovideostore.nl.

                            Daar heb ik ook de mijne vandaan....
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Ranon
                              Maar deze is toch ook een rugzak? ik ben eigenlijk niet zo'n fan van rugzakken, ik hou er niet van als al mijn materiaal op mijn rug hangt. En verder kan een rugzak bijna nooit staan, ik heb vandaag eens zitten te kijken naar de Lowepro nova 4, maar ik weet niet hoe die kwa maat uitpakt? is die te groot? Mijn spul moet er net inpassen, ik wil geen te grote tas hebben!!!
                              Wat hier ook veel wordt gebruikt is de Trim Trekker van Lowepro. Het is weliswaar een rugzak, maar t'is een "top-loader"; hij kan dus rechtstaan en gaat vanboven open. Veel makkelijker om er iets uit te nemen; je moet de rugzak niet neerleggen op de (vuile?) grond en hem helemaal openen zoals bij de meeste rugzakken het geval is. Bovendien heeft hij een handig schuifsysteem voor de telelens (onderste compartiment van de rugzak.

                              Voor nog meer info, kijk op de Lowepro site. Ik kocht de mijne bij De Greef in Edegem voor 145€, bij AS Adventure stond hij 209€!
                              http://www.theafricabug.com

                              Comment

                              Working...
                              X