Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

a.s. zaterdag BIG day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • a.s. zaterdag BIG day

    Hallo allemaal!

    nou ik ga er nu eigenlijk bijhoren hoor
    Ik ga een nikon d70 aanschaffen. Ik was al enige tijd aan et fotograveren met een EOS 300 en een nikon coolpix 2000. Nu ga ik wel proberen die Eos 300 te verkopen want die ligt ongebruikt te wezen in de kast nu, en das ook zonde want als ik er 4x mee heb gefotograveerd dan is het veel. (plus een tamron 28-80, Tamron 80-210, Cosina 100-400 en een sunpack poweroom 4000 AF flitser en een batterij pack) Dus indien iemand intresse heeft ?!?

    maar mijn vraag eigenlijk is (buiten deze verpakte advertentie) of iemand tips heeft voor het gebruik van deze camera?

    Ik ga hem halen bij topfoto-online.de op aanraden van dolphin)

    Ik hoor of lees wel van jullie!

    Groetjes Berrie (berica)

    P.s. owja.. ik wil binnenkort eens kennismaken met jullie en mee naar een shootingday!


  • #2
    Originally posted by Berica

    nou ik ga er nu eigenlijk bijhoren hoor

    ....fotograveren......

    Hey Berica,

    als je echt wil fotograveren, dan hoef je daarvoor echt geen D70 te kopen hoor

    Alleen vraag ik me af, waarom koop je geen Canon Digital EOS 300D ? Heb je meteen een aantal bruikbare lenzen! Als je overstapt op Nikon, moet je al je lenzen opnieuw kopen....

    1 tip: veel, maar dan ook hééél veel experimenteren digitaal kost het toch niks ik ben ook nog steeds aan het bijleren!
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #3
      Originally posted by Aragorn
      Originally posted by Berica

      nou ik ga er nu eigenlijk bijhoren hoor

      ....fotograveren......

      <knip>
      Alleen vraag ik me af, waarom koop je geen Canon Digital EOS 300D ? Heb je meteen een aantal bruikbare lenzen! Als je overstapt op Nikon, moet je al je lenzen opnieuw kopen....
      Klopt, ik heb in et verleden veel foto's gemaakt met een nikon en voelde me daar veel beter bij. De canon is toen gekocht uit ehh financiele overweging (setprijs) maar heb daar eigenlijk best veel spijt van gekregen. dit is dan ook mijn reden om toch weer terug te gaan naar de nikon. De camera voelt beter aan, degelijker enz..
      Tevens heb ik de testen erop na geslagen en ben ik er wederom van overtuigd dat de nikon met kop en schotel (of hoe was et ook weer?) boven de canon eos 300D uitsteekt.

      Dus vandaar mijn overstap

      Comment


      • #4
        Wat vraag je voor de Cosina?
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by Berica
          Tevens heb ik de testen erop na geslagen en ben ik er wederom van overtuigd dat de nikon met kop en schotel (of hoe was et ook weer?) boven de canon eos 300D uitsteekt.

          Dus vandaar mijn overstap
          Hey Berica

          de meeste mensen zeggen "met kop en schouder" maar we weten wel wat je bedoelt

          Mij moet je niet overtuigen van de nikon (ik heb hem zelf!) maar het leek gewoon vreemd, de meeste mensen blijven bij het merk dat ze reeds hebben vandaar.

          Je gaat er in elk geval een hoop plezier aan beleven! Trek er gewoon een paar dagen op uit, en speel met je toestel! Trek verschillende foto's van hetzelfde voorwerp, met telkens een ander "programma" geselecteerd. Speel eveneens wat met de manuele settings. Zo leer je je camera kennen en kan je ook een gevoel krijgen voor de specifieke eigenschappen van elke programma modus.

          Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

          Comment

          Working...
          X