Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergane Glorie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vergane Glorie




    Bedankt voor de eventuele reactie's

    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

  • #2
    Re: Vergane Glorie

    Kan deze foto smaken, ik ga kommaneuken kon je wat meer doortekening krijgen in het venster omdat ik vermoed dat dit een HDR-foto is?

    Comment


    • #3
      Re: Vergane Glorie

      In het raam achteraan zie je het landschap buiten nog wel maar de lucht was helemaal wit ... bewolkt en daar kreeg ik niets meer uit ... dit was de max dat er uit te halen viel ...helaas geen blauwe lucht
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: Vergane Glorie

        In dit soort foto's werkt je met tegenstellingen, en hier gebruik je dus het licht van het raam als tegenhanger. Bijzonder goede fotografie dus

        Comment


        • #5
          Re: Vergane Glorie

          Mooi dieptezicht. Niets mis met de doortekening. Alles is te zien.
          Optisch gezien zit het lijnenspel niet helemaal ok, maar dat ligt aan die dwarsbalk halverwege het plafond.
          Bewerking bij jou foto's is altijd heel erg mooi gedaan als het gaat om kleur.
          Zo slaag je er hier in om ondanks de sterke dieptewerking onze aandacht toch lang genoeg vast te houden op de grafitti.
          Ook al oogt het kleuren geheel misschien iets minder waarheidsgetrouw, je opzet is wel geslaagd.

          Comment


          • #6
            Re: Vergane Glorie

            zo had ik het nog niet bekeken die gang luc
            mooi ook je bewerking vind ik geslaagd
            al durf ik zelf niet zo extreem HDR toe te passen
            maar het past wel bij dit beeld
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment

            Working...
            X