Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste hommel van het jaar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De eerste hommel van het jaar.

    Hij is wel niet in goede conditie en lijkt wel een beetje ziek. Maar hij leefde en stapte zeer traag vooruit. Ik had er ook eentje bij de bloemen in het park gezien en wou die nemen. Maar toen ik mijn toestel tevoorschijn haalde vloog hij/zij weg.
    Was wel blij dat ik ze gezien had. Maar even later als ik stadspark uitging op weg naar huis, kwam ik deze tegen. Wie weet was het ook diezelfde van daarjuist. Maar deze keer kon ze haast niet meer vooruit. Laat staan vliegen. Ze maakte aanstalten om de straat over te steken. Ik zei haar dat ze dat voorzichtig moest doen. Met die slakkegang van haar is ze zo overgereden. Ik denk dat ze wat te lang buiten gebleven is en het werd stilaan kouder.
    Mijn dag was dus goed. De eerste hommel van het jaar mag gezien worden vind ik. Is wel niet met macrolens genomen. Omdat ik deze niet mee had en mij toch niet aan zoiets verwachtte.


  • #2
    Re: De eerste hommel van het jaar.

    Ik vind het erg leuk dat je tegen deze hommel zei dat ze voorzichtig moest doen. Ik praat ook altijd tegen mijn levende onderwerpen en bedank hen zelfs voor het poseren De hommel staat er goed scherp op. Knap voor een gewone lens. Je had eventueel zelf ook nog een lager standpunt in kunnen nemen door even te gaan liggen. Dan zou de achtergrond iets rustiger geweest zijn.

    Gr. Henriëtte
    http://jonggolde.nl

    Comment


    • #3
      Re: De eerste hommel van het jaar.

      Lager standpunt had gekund

      Maar dan had onze loeky aan dezelfde gevaren bloot gestaan

      Comment

      Working...
      X