Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ondersteuning shooting day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ondersteuning shooting day

    Hallo,
    Heb wat fotografielessen gevolgd met mijn nieuwe Canon 100 D en moet toegeven dat er heel wat bij te pas komt om een goede foto te schieten.
    Graag zou ik eens aan een SHooting Day willen deelnemen.
    Kan ik ergens in een klein groepje terecht die mij wat kan helpen en tips geven tijdens zo'n evenement ?
    Waar kan ik mijn lidnummer van Bd terugvinden ?
    Met dank !
    Kadoeter
    kadoeter@gmail.com

  • #2
    Re: Ondersteuning shooting day

    @kadoeter

    hartelijk welkom op Belgiumdigital vzw

    Wat betreft voor U een ondersteuning, kijk een keer op Forum - Shootings Days - Shooting Days of Shooting Days Poll.

    Daar zal je uw gading wel vinden om een keer meer te gaan op foto shoot.

    Wat betreft uw lidnummer, als je hebt betaald voor uw lidmaatschap 2014, kan je uw lidkaart deze week verwachten met daarop uw lidnummer.

    Indien niet betaald kan je nog altijd hier lid worden : Hier lid worden
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Re: Ondersteuning shooting day

      Er komt en leuke SD aan op 4 April wel in Antwerpen (Nachtfotografie / avond) dat is voor u wel wat ver denk ik , maar met Belgium Digital reizen wij door gans het land en over de grenzen om SD's te doen altijd heel leuk . op 26 April is al de volgenden maar waar die is dat is nog een geheim .
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Ondersteuning shooting day

        Hartelijk dank voor uw reactie !
        De data van de Shooting Days zijn mij bekend, maar het zou tof zijn mocht ik (omdat alles voor mij nieuw is en ik een beginneling ben) bij enkele shooting days bij enkele mensen terecht zou kunnen waar ik wat raad kan aan vragen hoe ik in bepaalde situaties mijn toestel instel en mee kan optrekken.
        Ik heb wel een cursus gevolgd en ken zeker de basisregels, maar fotgrafie heeft veel mogelijkheden en die kan ik zeker door jullie ervaring beter leren kennen.
        Het is door het in de praktijk zo veel mogelijk toe te passen dat het best leuk kan worden.
        Laat maar weten.
        Kadoeter

        Comment


        • #5
          Re: Ondersteuning shooting day

          Vragen kan je op een shooting day met hopen stellen , wat je ook moet doen is stelen met je ogen kijken waar bepaalde mensen op letten of naartoe gaan , wil je iets weten moet je gewoon je vraag stellen . Iedereen is er voor het zelfde doel en dat is om met een lading foto's terug naar huis te keren . het zou kunnen dat je er op de eerste SD niet veel van bakt , dan is er wel een volgende om beter te doen . en zo geraak je wel op weg geloof me vrij .
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment


          • #6
            Re: Ondersteuning shooting day

            Hallo kadoeter,

            In juni plan ik reeds ons derde bezoek aan Pairi Daiza, eindelijk kunnen we dan een keertje echte panda's op de fotografische korrel nemen.
            Ik hoop dat dan de eerste grote pandarush even door is en met de examenperiode zou het normaliter ietsje rustiger moeten wezen, dus hou de SD-kalender zeker in het oog zou ik zeggen.
            Vanuit Dilbeek is het maar 50 minuutjes rijden en Pairi Daiza is een ideaal oefenterrein voor een beginnend SD'er .
            Maar ondertussen zijn er nog SD's zoals het oud kerkhof van Brugge bv, zeker ook een aanrader om bij te leren en aan de deelnemerslijst te zien zullen er genoeg mensen bij zijn die je met plezier zullen bijstaan.
            Tot binnenkort zou ik zeggen,

            Edje C
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment

            Working...
            X