Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dof simulatie op Canon 6D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dof simulatie op Canon 6D

    Beste mensen, op mijn 400D, 50D, 7D had/heb ik linksonder het objectief een knoppeke om de dof en belichting te laten zien voor ik de eigenlijke opname maak.

    Weet iemand of je dit ook kunt op een 6D, of een mogelijkheid om een knop te activeren om hetzelfde te bekomen. Vind dit niet onmiddellijk terug.

    Merciekes!
    Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

  • #2
    Re: Dof simulatie op Canon 6D

    Volgens mijn man die net een 6D heeft gekocht zit het knopje rechtsonder i.p.v. links opzij zoals op de 50D.
    Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

    Comment


    • #3
      Re: Dof simulatie op Canon 6D

      RTFM
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

      Comment


      • #4
        Re: Dof simulatie op Canon 6D

        Mee eens!
        Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

        Comment


        • #5
          Re: Dof simulatie op Canon 6D

          Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
          RTFM
          Beste TBIRD, is ook mijn bedenking bij sommige vragen hier. Daarom deze reaktie van mij

          Ik heb na het uitprinten van de volledige manual en het doornemen ervan gewoon erover gelezen: er zijn zoveel mogelijkheden met dat toestel dat ik dat 'detailke' niet terugvond.
          Dank voor de korte correcte antwoorden -en ook opmerkingen-.
          Wel even opmerken dat knopje niet echt aangenaam staat, in een dal tussen twee behoorlijke bulten... zeker als je met een grip werkt
          Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

          Comment


          • #6
            Re: Dof simulatie op Canon 6D

            Oorspronkelijk geplaatst door philippeDeli Bekijk bericht
            Beste TBIRD, is ook mijn bedenking bij sommige vragen hier. Daarom deze reaktie van mij

            Ik heb na het uitprinten van de volledige manual en het doornemen ervan gewoon erover gelezen: er zijn zoveel mogelijkheden met dat toestel dat ik dat 'detailke' niet terugvond.
            Dank voor de korte correcte antwoorden -en ook opmerkingen-.
            Wel even opmerken dat knopje niet echt aangenaam staat, in een dal tussen twee behoorlijke bulten... zeker als je met een grip werkt
            Is ook helemaal niet denigrerend ofzo bedoeld hoor. Als IT-er zijnde is dit vaak zowat een standaard antwoord
            Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

            Comment


            • #7
              Re: Dof simulatie op Canon 6D

              Ook ik ben me ervan bewust dat je soms door de bomen het bos even niet meer ziet.
              Vandaar dat ik toch vaak antwoord geef maar het woordje 'onmiddellijk' in het bericht
              deed me enigszins twijfelen waardoor ik het met TBiRD eens was.
              Zelf ben ik een handleidingen-freak en lees ze allemaal door als ontspanning!

              Veel plezier met de 6D!
              Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

              Comment


              • #8
                Re: Dof simulatie op Canon 6D

                Rechts onder, het knopje is iets kleiner en een beetje weggestopt.

                mvg

                marcel

                Comment


                • #9
                  Re: Dof simulatie op Canon 6D

                  RTFD ?
                  Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dof simulatie op Canon 6D

                    Oorspronkelijk geplaatst door hapsnap Bekijk bericht
                    rtfd ?
                    !!!
                    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dof simulatie op Canon 6D

                      Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                      Is ook helemaal niet denigrerend ofzo bedoeld hoor. Als IT-er zijnde is dit vaak zowat een standaard antwoord
                      Zoals gezegd geen probleem! Heb de smiley ook gezien en de overigens terechte opmerking ook zo begrepen hoor!
                      Canon EOS R6 systeemcamera met RF 50 1.8 STM + RF 25-105 F/4 IS 'L' USM, + EF-RF-adapters en een paar heel goede EF 'L' objectieven

                      Comment

                      Working...
                      X