Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorbijganger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorbijganger



    Origineel

    update



    Laatste update






    (rechter krijg ik de pilaren niet)
    f11
    1/25
    iso160
    Last edited by zibro; 22 februari 2014, 11:59.
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Voorbijganger

    Op zich een leuke foto met mooie beweging er in waar ik van hou.
    Waar ik nieuwsgierig naar ben wat stond daar recht het hekwerk de deurpost.

    Comment


    • #3
      Re: Voorbijganger

      Rekening houdend met je opmerking, dus ga daar zeker niets over zeggen, want vind het een mooi beeld Ik blijf in de foto kijken(en dan is hij al geslaagd hoor) en vraag me nu af, wat zou het mooi zijn geweest als je hier je belichting nog iets langer had gemaakt en je F ook aangepast natuurlijk, maar dan had je op statief moeten staan natuurlijk De lijn van deze persoon zou dan een dynamisch beeld geven in de foto
      Last edited by Guest4; 20 februari 2014, 10:19.

      Comment


      • #4
        Re: Voorbijganger

        Terechte opmerking Jessey, die deurstijlen had ik op moeten letten, bij deze aangepast, bedankt.

        Inderdaad Mark, dat was een optie geweest. Ik kwam daar net langs toen ik de dame zag aankomen. Moest vlug vlug gaan eer ze uit beeld was, dus niet veel tijd om na te denken. Bedankt voor je reactie en meedenken.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Voorbijganger

          Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Terechte opmerking Jessey, die deurstijlen had ik op moeten letten, bij deze aangepast, bedankt.

          Inderdaad Mark, dat was een optie geweest. Ik kwam daar net langs toen ik de dame zag aankomen. Moest vlug vlug gaan eer ze uit beeld was, dus niet veel tijd om na te denken. Bedankt voor je reactie en meedenken.
          Zibro gewoon indien mogelijk terugkeren met een mooie dame die van links naar rechts loopt

          Vriendelijke groet, jessey

          Comment


          • #6
            Re: Voorbijganger

            Die dame vertoond wellicht iets teveel bewegingsonscherpte.

            mvg

            marcel

            Comment


            • #7
              Re: Voorbijganger

              Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk bericht
              Die dame vertoond wellicht iets teveel bewegingsonscherpte.

              mvg

              marcel
              Waarom zou alles bevroren moeten wezen. Soms is een beetje bewegingonscherpte erin dat zorgt voor dynamiek.




              Vriendelijke groet, jessey

              Comment


              • #8
                Re: Voorbijganger

                Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                Waarom zou alles bevroren moeten wezen. Soms is een beetje bewegingonscherpte erin dat zorgt voor dynamiek.




                Vriendelijke groet, jessey

                Ik ben het volledig eens, maar dan een beetje

                mvg

                marcel

                Comment


                • #9
                  Re: Voorbijganger

                  mooie up
                  en die bewegingsonscherpte mocht inderdaad nog iets meer zijn
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voorbijganger

                    Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                    Terechte opmerking Jessey, die deurstijlen had ik op moeten letten, bij deze aangepast, bedankt.

                    Inderdaad Mark, dat was een optie geweest. Ik kwam daar net langs toen ik de dame zag aankomen. Moest vlug vlug gaan eer ze uit beeld was, dus niet veel tijd om na te denken. Bedankt voor je reactie en meedenken.
                    @Zibro,

                    Naar mijn bescheiden mening was hier misschien toch wel iets meer uit te halen .... Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd je had om daar geduldig te wachten tot de situatie zich nog eens voordeed.
                    Voor sommige beelden moet je af en toe je tijd kunnen nemen. Persoonlijk vind ik de cadrage niet op en en top ... Beetje veel pilaren ten opzichte van de dame in kwestie. Let wel : aandacht mag blijven gaan naar de omgeving hoor, maar nu zie ik teveel omgeving en te weinig het samenspel met de persoon. Een veel langere sluitertijd kon hier een sterker dynamisch beeld opgeleverd hebben. Misschien, bij wat langer wachten passeerden er wel twee of drie of ... mensen op de juiste posities... Als je dan kan spelen met langere sluitertijd kon je misschien een andere plaat bekomen. Maar, zoals ik reeds schreef, ik weet niet hoeveel tijd je daar kon nemen om te wachten op het juiste moment. Maar geloof me vrij, als je dan geduldig wacht en als je dan de kans hebt om het gewenste plaatje te maken, dan ben je achteraf nog zo tevreden
                    groeten,
                    deka
                    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voorbijganger

                      Inhoudelijk zie ik een contrast tussen kleine mens en grootsheid van steunpalen die dan nog serieus in verval zijn, en dat komt me heel goed over. Wat ik dan weer wel zou willen zien is meer zwartwit contrast, kortom een beetje meer pit in de foto.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voorbijganger

                        Volg GR ivm contrast,grts,Jozef
                        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voorbijganger

                          Misschien is dit te donker Zibro Maar de muur wordt er wel iets meer bij betrokken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voorbijganger

                            Bedankt iedereen voor de reacties.

                            Deze foto is genomen terwijl ik daar langskwam, veel tijd had ik niet ik moest op tijd ergens zijn.
                            Ik heb er zo'n 5 seconden over gedaan om deze foto te maken
                            Een statief had ik zeker al niet bij, dus de optie van een langere sluitertijd had ik niet. Alhoewel dat waarschijnlijk inderdaad een mooiere plaat had opgeleverd.

                            Ik heb nog een laatste update toegevoegd nav de reacties ivm contrast.
                            Groetjes,
                            Dominic

                            Comment

                            Working...
                            X