Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerbera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gerbera








    Onder enige druk: update







    Last edited by HEYLO; 21 februari 2014, 19:34.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Gerbera

    De achtergrond vind ik best boeiend en origineel maar de bloem zelf zou een door de vaatwasser mogen.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Gerbera

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      De achtergrond vind ik best boeiend en origineel maar de bloem zelf zou een door de vaatwasser mogen.
      Hey, Raymond

      Mag ik eens vragen wat jij ziet op de achtergrond? Heb zo de indruk dat jouw scherm héél licht staat. Of niet? Ben benieuwd.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Gerbera

        Louis, ik zie kringen en vlekken in de achtergrond.
        Indien dit je bedoeling was : dan ok.

        De bloem vind ik er wel goed opstaan, knap scherp, maar het kleurtje kan me niet bekoren.
        Je omzetting/bewerking vind ik hier niet zo goed passen.

        Sorry...
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Gerbera

          De bloem is mooi scherp maar zou ze toch liever in kleur zien.
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Gerbera

            Je kleurbanding heeft wel iets, alhoewel wanneer je een afdruk zou maken dat dit tegen kan vallen Ik zou er voor kiezen om de bloem wit te maken, want dat is ze en verder

            Comment


            • #7
              Re: Gerbera

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Louis, ik zie kringen en vlekken in de achtergrond.
              Dus, een te licht en niet gekalibreerd scherm. Bij mij is de achtergrond, op een gekalibreerd scherm, egaal. Heb al wel gemerkt dat bepaalde sites de foto ( BD niet, Flickr wel ) sterk verlichten.
              Als ik de foto oplicht zie ik ze inderdaad ook. Komt van een lichte kleurlaag die ik er op gezet had en dan de bloem terug op normaal gebracht, dus eigenlijk een soort vignetering gezet.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Gerbera

                Hello je hebt gelijk, soms wordt de foto niet getoond zoals men het zelf op scherm ziet. Hier op mijn ipad zie ik ook de kringen, zet contrast hoger heb ik een pracht van een bloem

                Comment


                • #9
                  Re: Gerbera

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Ik zou er voor kiezen om de bloem wit te maken, want dat is ze en verder
                  KLIK voor het niet bewerkt origineel.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gerbera

                    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    KLIK voor het niet bewerkt origineel.
                    Je zet me dus weer op het verkeerde been Louis Deugniet

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gerbera

                      speciaal gedaan!
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gerbera

                        Werk hier ook een gekalibreerd scherm en zie ook lichte kringen in de achtergrond ....
                        Nu, wat betreft de foto, kan de bewerking niet zo echt smaken ...
                        Vind de kleuren van gerbera's te mooi om de kleur weg te nemen of weg te werken ... Nu, ieder zijn smaak natuurlijk.
                        Naar cadrage vind ik het net een beetje te " clean " ... Bloemsteel vertrekt mooi uit het hoekje, maar ik mis hier wat bij deze bloem. Ze komt me nu te alleen voor in het geheel ....
                        Nu, dit is slechts mijn bescheiden mening.
                        groeten,
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gerbera

                          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                          Werk hier ook een gekalibreerd scherm en zie ook lichte kringen in de achtergrond ....

                          groeten,
                          deka
                          Bedankt, ook alle anderen, voor de info betreft achtergrond. Zo weet ik toekomstgericht dat een en ander moet aangepast worden.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gerbera

                            Wat de bloem betreft, die mocht iets meer pit hebben voor mij
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gerbera

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                              Wat de bloem betreft, die mocht iets meer pit hebben voor mij
                              Ja, Frans, je bent er toch al achter gekomen dat je niet alles kan hebben in het leven. Andere mensen andere smaken en dat moet je ook kunnen aanvaarden.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                              Comment

                              Working...
                              X