Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fort Brasschaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fort Brasschaat


    iso 100-28mm-f/7.1-1/125s
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Fort Brasschaat

    Het water ziet ros, het heeft er dus flink geregend. Het overzicht op de omgeving vind ik heel goed geschoten.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Fort Brasschaat

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Het water ziet ros, het heeft er dus flink geregend. Het overzicht op de omgeving vind ik heel goed geschoten.
      Het water is effectief baksteenrood, dit is overal in de gemeente zo, ik denk dat het gewoon veel ijzer bevat. Bedank voor je reactie!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Fort Brasschaat

        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Het water is effectief baksteenrood, dit is overal in de gemeente zo, ik denk dat het gewoon veel ijzer bevat. Bedank voor je reactie!
        Wij wonen in een ijzerrijk gebied Sien Worden we ook ijzersterk van Ik zou in je foto dieper gaan, kijk zelf maar eens en een cropfactor toepassen, als je nog niet hebt gesneden tenminste Omdat je de weersomstandigheden niet meehad en alles wat rouwig is, maar das geen verwijt, alleen iets om over na te denken hoe je het kunt verbeteren

        Comment


        • #5
          Re: Fort Brasschaat

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Wij wonen in een ijzerrijk gebied Sien Worden we ook ijzersterk van Ik zou in je foto dieper gaan, kijk zelf maar eens en een cropfactor toepassen, als je nog niet hebt gesneden tenminste Omdat je de weersomstandigheden niet meehad en alles wat rouwig is, maar das geen verwijt, alleen iets om over na te denken hoe je het kunt verbeteren
          Het water daar heeft inderdaad altijd die kleur. Het ijzer in de grond trekt blijkbaar ook veel rijke mensen aan
          Persoonlijk had ik een ander standpunt genomen, om de kracht van het fort beter tot uitdrukking te brengen. Nu staat het een beetje verloren achter die berkenbomen.

          Comment


          • #6
            Re: Fort Brasschaat

            Er had beter olie in de grond gezeten, dan hadden we allemaal al binnen geweest! ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Fort Brasschaat

              Ik vind de foto niet bijzonder qua compositie, kleuren, etc. Eens teruggaan op een interessanter moment qua licht zodat de kleur van het water en de lucht beter uitkomen.
              Verder is er bakken CA aanwezig
              FLICKR PHOTOSTREAM
              Just try to comprehend that which you'll never comprehend

              Comment

              Working...
              X