Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monsterjuffie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • monsterjuffie

    nog eentje van uit het verleden

    klik hier voor 2000 pix extra klik op de foto
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: monsterjuffie

    73 gekeken ,t'is hier maar triestig geworden

    Comment


    • #3
      Re: monsterjuffie

      Hier is nummer 74. Knap gedaan. Kan hier niets aan afkeuren.

      Comment


      • #4
        Re: monsterjuffie

        Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk bericht
        Hier is nummer 74. Knap gedaan. Kan hier niets aan afkeuren.
        dank je Rovaer

        Comment


        • #5
          Re: monsterjuffie

          Ah, soms heb ik foto's die meer dan 200 keer bekeken zijn zonder commentaar. Dat wil zeggen dat de foto goed is !.

          Pixelboy

          Comment


          • #6
            Re: monsterjuffie

            Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
            Ah, soms heb ik foto's die meer dan 200 keer bekeken zijn zonder commentaar. Dat wil zeggen dat de foto goed is !.

            Pixelboy
            ofwel juist niet goed

            Comment


            • #7
              Re: monsterjuffie

              Mooi, hoe ze die druppels met haar pootjes vasthoudt.

              groetjes

              moniq
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Re: monsterjuffie

                Vind ik ook mooi!

                Is dit gewoon de dauw?
                Welk objectief heb je gebruikt? Ik experimenteer wat met een voorzetlens op mijn kitlens, maar dat komt natuurlijk lang niet in de buurt van deze scherpte...
                Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
                Mijn fotosite: www.verschaeren.org
                Mijn website: www.computerhersteller.be

                Comment


                • #9
                  Re: monsterjuffie

                  't Is inderdaad triestig geworden op BD, maar ik denk dat dat deels met het weer te maken heeft ...
                  Ga er maar van uit dat jouw macro's steeds van hoog niveau zijn, al is een complimentje af en toe wel leuk natuurlijk.
                  Ik zie deze foto vandaag trouwens voor het eerst, en ik had niet anders verwacht dan dat de afwerking weer perfect zou zijn

                  Comment


                  • #10
                    Re: monsterjuffie

                    Heel speciaal met die talrijke druppeltjes!

                    Oorspronkelijk geplaatst door brunov Bekijk bericht
                    Welk objectief heb je gebruikt?
                    Patrick, is dat mogelijk dat je de Sigma 150 mm 1:2.8 APO MACRO DG HSM gebruikt?
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #11
                      Re: monsterjuffie

                      Mooie foto - ik moest eerst eens goed kijken alvorens ik een juffer herkende achter al die druppels. Mooie kleuren, achtergrond incluis.
                      Grt, Ingrid.
                      Ingrid Vekemans Photography
                      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                      http://www.ingridvekemans.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: monsterjuffie

                        Heel knap scherp op het belangrijkste deel van dat monstertje
                        de compo zag ik misschien liever een beetje anders ...
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: monsterjuffie

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          73 gekeken ,t'is hier maar triestig geworden
                          Maar, met alle respect hoor, reageer je zelf op alle foto's Bopatje? Er zijn fotografen die een voorkeur hebben, zo ook u dus. 75 keer is nog niet zoveel hoor, Op een van mijn foto's is nog geen enkele keer gereageerd in bv. z/w, dieren en sport. Maak me daar niet druk om als ik eerlijk ben. Ik plaats zelf zo breed mogelijk foto's die in mijn mogelijkheden liggen, maar in marcro verdiep ik me niet echt, hoewel het mij wel aantrekt. Het moment dat ik een lensje heb zal ik mijn bevindingen geven en ook hier eens een fotoke plaatsen Wel reageren dan hé Knappe foto overigens, waarvan ik de dauw nog het mooiste vind.

                          Comment


                          • #14
                            Re: monsterjuffie

                            Oorspronkelijk geplaatst door brunov Bekijk bericht
                            Vind ik ook mooi!

                            Is dit gewoon de dauw?
                            Welk objectief heb je gebruikt? Ik experimenteer wat met een voorzetlens op mijn kitlens, maar dat komt natuurlijk lang niet in de buurt van deze scherpte...
                            dit is idd gewoon dauw

                            Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                            't Is inderdaad triestig geworden op BD, maar ik denk dat dat deels met het weer te maken heeft ...
                            Ga er maar van uit dat jouw macro's steeds van hoog niveau zijn, al is een complimentje af en toe wel leuk natuurlijk.
                            Ik zie deze foto vandaag trouwens voor het eerst, en ik had niet anders verwacht dan dat de afwerking weer perfect zou zijn
                            dank je manuel jij bent ook nog van die volharders hier op BD en die ook heel veel inspanning doet om op zoveel mogelijk foto's te reageren ,waarvoor mijn dank

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                            Heel speciaal met die talrijke druppeltjes!



                            Patrick, is dat mogelijk dat je de Sigma 150 mm 1:2.8 APO MACRO DG HSM gebruikt?
                            ja idd dit is met de 50D van canon met lens sigma 150mm 2.8 OS

                            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                            Maar, met alle respect hoor, reageer je zelf op alle foto's Bopatje? Er zijn fotografen die een voorkeur hebben, zo ook u dus. 75 keer is nog niet zoveel hoor, Op een van mijn foto's is nog geen enkele keer gereageerd in bv. z/w, dieren en sport. Maak me daar niet druk om als ik eerlijk ben. Ik plaats zelf zo breed mogelijk foto's die in mijn mogelijkheden liggen, maar in marcro verdiep ik me niet echt, hoewel het mij wel aantrekt. Het moment dat ik een lensje heb zal ik mijn bevindingen geven en ook hier eens een fotoke plaatsen Wel reageren dan hé Knappe foto overigens, waarvan ik de dauw nog het mooiste vind.
                            ik ben nu een maandje uit geweest ,maar idd ik doe zoveel mogelijk mijn best om op zoveel mogelijk foto's te reageren ,dat kan je trouwens zien in mijn profiel dit moet ook meestal s'avond gebeuren daar ik overdag ook werken moet ,en dit kan idd nogal wat tijd in beslag nemen ,ik reageer meest op landschap en macro ,als ik het idd vergelijk met een aantal jaar terug is het hier op macro heel triestig geworden ,landschap doe het veel beter ,al is het ook geminderd en veel goeie zijn weggebleven ,jammer !

                            Comment


                            • #15
                              Re: monsterjuffie

                              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                              ik ben nu een maandje uit geweest ,maar idd ik doe zoveel mogelijk mijn best om op zoveel mogelijk foto's te reageren ,dat kan je trouwens zien in mijn profiel dit moet ook meestal s'avond gebeuren daar ik overdag ook werken moet ,en dit kan idd nogal wat tijd in beslag nemen ,ik reageer meest op landschap en macro ,als ik het idd vergelijk met een aantal jaar terug is het hier op macro heel triestig geworden ,landschap doe het veel beter ,al is het ook geminderd en veel goeie zijn weggebleven ,jammer !
                              Begrijp het volledig maat Geen probleem hoor, maar het is idd. een stuk rustiger in sommige periodes En dat..Terwijl het nooit slecht weer is om een foto te nemen

                              Comment

                              Working...
                              X