Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compactcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compactcamera

    Wie kan me verder helpen?
    Ik zoek voor mijn vrouw een compact camera met de volgende eisen:
    * Minimaal 7fps
    * snel scherpstellen
    * flinke zoommogelijkheid
    * natuurlijk ook een prima fotokwaliteit. Dus een lichtsterke lens.

    Momenteel heeft ze een Panasonic Lumix TZ20. Ze is hierover niet tevreden omdat deze alleen een lcd scherm heeft waarop ze bij fel zonlicht niets ziet. De camera te langzaam is bij het fotograferen van dieren (Bijvoorbeeld dolfijnen). Ook bevalt het touchscreen niet.
    Er zijn zoveel fabrikanten die momenteel superzooms introduceren dat ik het niet meer weet.
    Prijsklasse tot ongeveer 400 euro.

    Alvast bedankt voor je hulp.

  • #2
    Re: Compactcamera

    Dit lijkt me een echte vrouwen camera

    Comment


    • #3
      Re: Compactcamera

      Heb je al ervaring met Sony NEX, MEN mijn vrouw heeft er zo eentje, en het staat terug te koop, geweldig toestel met 16 Mp, zoom objectief , objectieven zijn wisselbaar , witte uitvoering, echt voor een vrouw, en bovendien fantastische beeldkwaliteit en eenvoudig in bediening, lees maar eens een review van een Sony Nex 3N, haar toestel is nieuw, van aankoop dd januari dit jaar, dus nog in volledige garantie, gaat weg door dubbel gebruik met Nex 6, die ik ook vaak gebruik buiten men Nikon.

      Comment


      • #4
        Re: Compactcamera

        Sony rx-100. Topcamera.
        Heeft alles wat je zoekt.
        Nikon D700, wat glas en Sony RX100
        BD2424BE
        Klik voor meer!

        Comment


        • #5
          Re: Compactcamera

          Zelf heb ik al de NEX6. Prima camera. Mijn vrouw wil echter geen lenzen verwisselen.

          Comment


          • #6
            Re: Compactcamera

            Oorspronkelijk geplaatst door mielw Bekijk bericht
            Wie kan me verder helpen?
            Ik zoek voor mijn vrouw een compact camera met de volgende eisen:
            * Minimaal 7fps
            * snel scherpstellen
            * flinke zoommogelijkheid
            * natuurlijk ook een prima fotokwaliteit. Dus een lichtsterke lens.

            Momenteel heeft ze een Panasonic Lumix TZ20. Ze is hierover niet tevreden omdat deze alleen een lcd scherm heeft waarop ze bij fel zonlicht niets ziet. De camera te langzaam is bij het fotograferen van dieren (Bijvoorbeeld dolfijnen). Ook bevalt het touchscreen niet.
            Er zijn zoveel fabrikanten die momenteel superzooms introduceren dat ik het niet meer weet.
            Prijsklasse tot ongeveer 400 euro.

            Alvast bedankt voor je hulp.
            Voor 400 euro, lijkt me geen realistische vraag ven je
            Paul

            Comment


            • #7
              Re: Compactcamera

              Oorspronkelijk geplaatst door diabolix Bekijk bericht
              Sony rx-100. Topcamera.
              Heeft alles wat je zoekt.
              +1
              En kost tegenwoordig slechts ongeveer het opgegeven bedrag...
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Compactcamera

                Onlangs kocht ik de Panasonic FZ200 voor 379€ bij Digicamshop.Lichtsterke zoom (25-600) F2,8 ook bij maximum zoom van 600mm. 12 fps.Is niet recent maar haalde 80% op DPreview.
                Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

                Is wel een Bridge camera, dus groter dan de compacts.Interessant zijn ook de vele video tutorials van Graham Houghton, op Youtube.
                Rudi

                Comment

                Working...
                X