Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airplay speaker - Marantz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Airplay speaker - Marantz

    Ben op zoek naar een goede doch niet overdreven high-end Airplay speaker om in onze keuken te plaatsen.
    Het is een plaats waar we veel vertoeven en onze huidige radio-CD zou ik willen vervangen.

    Radio zou ik via het internet willen beluisteren, verder is communicatie met de Nas ook leuk en het kastje moet kunnen praten met Pad, Pod en Phone

    In eerste instantie dacht ik aan een Bowers A7, kwaliteit staat buiten kijf, maar ondertussen heb ik iets gevonden dat toch wat veelzijdiger is en bovendien nog een degelijke remote heeft met 6 presets - handig voor sommigen hier in huis die minder met de i-devices bezig zijn.

    De naam is echt belachelijk, maar het beestje komt wel uit een goede stal, die van Marantz.

    Het gaat om de Marantz "Consolette".

    Degelijk afgewerkt, oogt mooi en krijgt goede reviews. De doorslag zal natuurlijk de luistertest zijn, maar eerlijk gezegd, ik denk wel dat die zal meevallen.
    Prijs is ook "maar" de helft van een Bowers A7.

    Gewoon even vragen: kent iemand dit toestel ? als eens kunnen beluisteren ? Of sterker nog: in huis ?
    Graag wat ervaringen. THX !


    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Airplay speaker - Marantz

    'k weet niet of Marantz het beste merk is voor luidsprekers-toestanden, maar voor alles wat ervoor hangt hoef je niet te twijfelen.
    Nu : Boston acoustics zit ook in de Denon/Marantz groep : dus ze zullen wel wat tips gekregen hebben...

    De enige manier om het te weten is gaan luisteren en vergelijken. 't Is niet omdat ik het goed vind klinken, dat jij dat ook hoeft te vinden.
    Groeten,

    Polleke

    Comment

    Working...
    X