Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverschil paneel poort.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsverschil paneel poort.

    Ik heb hier een ongevalletje gehad met een van mijn drie seksionale Novoferm garagepoorten.
    Een onderpaneel moet vervangen worden, dus ik vraag prijs bij de persoon die de poorten heeft geplaatst,
    Prijs voor een paneel van 3000mm X 550mm 340€ + btw zelf op te halen. Dat enkel voor het paneel zonder wielen en beslag wat ik ook niet nodig heb, maar wat slechter was, levertijd zes weken, wat ik nogal wat lang vond, door de lange wachttijd eens op internet gekeken wie dat nog verkoopt....
    Deze middag gebeld naar Novoferm zelf, antwoord, "ja meneer, wij hebben dat hier op kleur in voorraad liggen, en je kan dat hier ophalen"
    En mevrouw, wat kost dat ? 171€ Btw in

    Voor dat prijsverschil mag je wel wat verder rijden denk ik.

  • #2
    Re: Prijsverschil paneel poort.

    Ja Geert, onder de aannemers zijn er die wel heel snel willen rijk worden. Onlangs vroeg ik de prijs voor nieuw dubbelglas voor mijn praktijkwoning. Voor 8 ramen en een voordeur vroeg er eentje zomaar 1000€ meer dan de best geprijsde die bovendien van oorsprong een schrijnwerkersfamilie is van ouders op kinderen. Die firma gaf mij zelfs de raad om, aangezien het gaat om oudere aluminiumchassis (jaren '80), eens te overwegen of het niet beter zou zijn te investeren in volledig nieuwe ramen. Aangezien de energie-winst met het nieuwe glas niet zo erg veel groter zou zijn dan van hetgeen er nu al insteekt. Om reden dat die oudere chassis niet toelaten het breedste en beste glas erin te plaatsen. Ik wou nl. zo'n groot mogelijke geluidsdemping (langs drukke straat), isolering en een zo hoog mogelijke energiebesparing voor mijn elektrische verwarming. Eigenlijk vond ik dat zeer eerlijk van dit bedrijf om mij daar aan te herinneren. De twee andere bedrijven hadden er nu allicht al nieuw glas ingezet maar ik bleef dus wel zitten met ramen met nog koudebruggen met het gekende condens aan de binnenkant bij hoge temperatuurschommelingen.
    Ik zoek zeker nooit de goedkoopste oplossing, soms integendeel, maar zoek wel mensen met nog liefde voor het vak en die er niet met hun pet naar gooien.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Prijsverschil paneel poort.

      Ik vond het eigenlijk al eigenaardig Pol, dat de eerste meteen de prijs zei zonder dat te moeten opzoeken......
      Bovendien zetten die mannen zo een paar duizend seksionale poorten per jaar, en dan zou het zes weken moeten duren
      voor ze het paneel binnen zouden hebben, terwijl ze deze bij Novoferm op stock hebben liggen ?????
      Maar ik moet wel eerlijk zijn, voor het plaatsen van mijn drie nieuwe poorten waarvan twee met afstand bediening was er geen enkele die aan zijn prijs kon tippen.

      Comment


      • #4
        Re: Prijsverschil paneel poort.

        Ik heb er bij mij vorige vrijdag nog eentje laten plaatsen in aluminium. Wel standaardmaten en in 4 uurtjes geklonken. Oude eruit en nieuwe erin. Moet eens naar de bestelbon kijken maar ik denk zo'n 2500€ met twee afstandsbedieningen en een draadloze schakelaar voor binnen. Heb er wel de voorbereiding van de elektriciteitstoevoer op het plafond door een elektrieker moeten laten installeren wat ik verkoos omdat ik er ook nog een bedrade degelijke tuimelschakelaar wou bij hebben voor het openen en dichtdoen van binnenuit.
        Last edited by enero; 19 februari 2014, 10:23. Reden: foutje in prijsbepaling
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment

        Working...
        X