Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diascanner Braun Multimag Slidescan 4000.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diascanner Braun Multimag Slidescan 4000.

    Goeiedag.

    Om mijn dia's in te scannen, heb ik hier een Braun Multimag Slidescan 4000 staan. Deze heeft altijd goed gewerkt, stond echter ondertussen al een paar maanden inactief, door tijdsgebrek. Ik wil hem echter terug gaan gebruiken, maat hij blokkeert, telkens als hij bij het stadium van calibreren komt.

    Hiervoor heb ik al geprobeert met software van Silverfast, Vuescan en Cyberview, telkens hetzelfde probleem.

    De arm van de scanner blijft buiten het toestel staan, een dia wordt niet geladen en de software blijft hangen, in het stadium 'calibreren'.

    Ik meen dus dat er een probleem is met de scanner zelf, ik zou echter niet weten, wat ik nog meer kan doen. Benevens de verschillende software, heb ik Win 8 en Win 7 geprobeert, zonder succes. Ook de nieuwe firmware bracht geen oplossing.

    Googelen heeft me ook geen soelaas gebracht, dus kom ik even hier informeren, of er mensen zijn die dit probleem kennen???

    Waarvoor dank bij voorbaat, voor eventuele hulp of verdere stappen die ik kan ondernemen, om een oplossing te vinden.

    M V G.

    Eugène.
    BD1766BE
Working...
X