Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kampen alvarend langszij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kampen alvarend langszij







    Last edited by Red Falcon; 15 februari 2014, 14:03. Reden: Foto 1 verwijuderd = crossposting.

  • #2
    Re: Kampen alvarend langszij

    mooi, vooral de weerspiegeling van de kajuit. Ietsie naar rechts zetten(controleer maar op aut. vertic. perspectief) en het is peanuts, maar bij de gevorderde fotograaf gaan we wel wat kritischer kijken, toch Jessey?
    Last edited by Guest4; 15 februari 2014, 11:05.

    Comment


    • #3
      Re: Kampen alvarend langszij

      De compo spreekt me zeer aan, je visie is duidelijk aanwezig. Ben niet zeker maar ietsje frisser als dat kan ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Kampen alvarend langszij

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        ...... Ben niet zeker maar ietsje frisser als dat kan ?
        ga hier mee, zeker gezien het weer.
        maar tis een plaatje naar mijn hart, genomen vanaf een bekend plekkie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Kampen alvarend langszij

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          mooi, vooral de weerspiegeling van de kajuit. Ietsie naar rechts zetten(controleer maar op aut. vertic. perspectief) en het is peanuts, maar bij de gevorderde fotograaf gaan we wel wat kritischer kijken, toch Jessey?
          MGfoto dat mag inderdaad wel hoor daar leer ik alleen van anders blijf je stil staan.

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          De compo spreekt me zeer aan, je visie is duidelijk aanwezig. Ben niet zeker maar ietsje frisser als dat kan ?
          Zal nog eens kijken als ik thuis ben.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          ga hier mee, zeker gezien het weer.
          maar tis een plaatje naar mijn hart, genomen vanaf een bekend plekkie.
          grt,bouk.
          Inderdaad zou zeker nog een aantal foto`s plaatsen. Ik zou ook proberen om de schaduwen iets op telichten.
          Last edited by jessey; 15 februari 2014, 12:08.

          Comment


          • #6
            Re: Kampen alvarend langszij

            Moderator Note: Eerste foto verwijderd, stond eerder gepost in transport, dit is dus crossposting en dit is niet toegestaan.


            Moderator Warning: Persoonlijke discussies verwijderd en vanaf NU enkel nog commentaar op de foto!
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Kampen alvarend langszij

              Moderator Note: Blijkbaar leest men niet goed wat er geschreven staat. Commentaar op de FOTO zal nog toestaan worden, en wie niet horen wil zal...................
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Kampen alvarend langszij

                Er is dus wat gebeurd en mijn commentaar klopt niet meer op deze (andere) foto. Nieuwe uitleg : De opname is geslaagd maar de boot neemt precies nog een vracht aarde en struiken mee en dat zal niet de bedoeling zijn geloof ik ?
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Kampen alvarend langszij

                  Klopt de foto is verwijderd Door de moderator

                  Vriendelijke groet, jessey

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kampen alvarend langszij

                    Mooie opname ,spijtig van de boom die op het dek staat???,grts,Jozef
                    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kampen alvarend langszij

                      Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
                      Mooie opname ,spijtig van de boom die op het dek staat???,grts,Jozef
                      Zal er een volgende keer opletten

                      Comment

                      Working...
                      X