Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelste browser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snelste browser

    Op één aspect wint Chrome, volgende site http://earth.nullschool.net/#current....60,52.46,1104 wordt vloeiend weergegeven op een Toshiba Win 8.1 i5 en 8GB RAM, alsook op een HP i7 Win 8.1 en 12GB RAM.
    Firefox heeft om de 4 à 5 seconden een haperingetje en Internet Explorer 11 komt triomfantelijk verkondigen dat voor deze site IE 9.0 of hoger vereist is .
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Snelste browser

    Hallo,

    IE11 (64 bits) doet het hier wel, zonder morren, maar net niet zo vlotjes als Chrome. (Asus K95V, Win7, i7, 12GB Ram)

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Snelste browser

      Haast en spoed ...
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Snelste browser

        Wordt hier ook vloeiend weergegeven op Ipad air.


        Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Snelste browser

          Beetje bizar toch, de Toshiba is een jaartje oud, de HP komt gisteren nieuw uit de winkel en ben ik een beetje aan het configureren voor de eigenaar, een kennis.

          Blijven allebei vertellen in IE11: "This site requires IE 9 or newer".
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Snelste browser

            Hier ook geen problemen met windows 8.1 en IE 11.
            Heb het ook eens getest met Chrome : daar gaat het ding wat sneller, maar ook in IE 11 gaat het behoorlijk vloeiend (zonder haperingen).
            Groeten,

            Polleke

            Comment


            • #7
              Re: Snelste browser

              Op Safari werkt het perfect. Op de windows pc/laptops jaren firefox gebruikt, maar safari moet zeker niet onderdoen.
              Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

              Comment


              • #8
                Re: Snelste browser

                2 jaar oude laptop HP, Win7, i7, 8GB
                Zowel IE, Chrome als FF geen enkel probleem.
                Last edited by nabi; 15 februari 2014, 12:41.

                Comment


                • #9
                  Re: Snelste browser

                  Safari en Firefox zijn de snelste op OS X, Firefox is de snelste op Linux en Windows, Chrome is ok op elk platform en IE kan enkel sucken op Windows
                  Me, I'm a Firefox guy...
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #10
                    Re: Snelste browser

                    Tja, wat is snel. Ik vind het ergerlijk dat bij elke versie van iE het zo lang duurt alvorens deze is opgestart. Op die paar ms sneller of trager reageren tijdens het surfen geef ik niet. Qua gebruikersgemak ligt Chrome mij al voor enkele jaren maar vind Firefox evengoed.

                    Sent from my HTC One max using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Snelste browser

                      Zelfs met een antieke versie van Opera draait dat vlotjes. Pc is ook al enkele jaartjes oud.

                      Dat van IE11 die "9 or higher" vraagt is een probleem van de website zelf die browser strings opvraagt. IE is van string veranderd en de code van die website kan daar niet mee om.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Snelste browser

                        Het vergelijk wordt weer eens op een verkeerde manier aangegeven.

                        Chrome is een browser zonder invoegtoepassingen, als je dat wil vergelijken met IE, dan moet je IE ook starten zonder invoegtoepassingen.
                        Als je dit doet, dan wordt die site (bij mij alvast) sneller weergegeven in IE dan in Chrome.

                        Als ik IE standaard start met invoegtoepassingen, dan zie ik niet echt een merkbaar verschil met Chrome, in beide browsers wordt de site vlot weergegeven.

                        Betreft Windows 8.1 met IE 11 en Chrome.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Snelste browser

                          Oorspronkelijk geplaatst door n0sTRa Bekijk bericht
                          Op Safari werkt het perfect. Op de windows pc/laptops jaren firefox gebruikt, maar safari moet zeker niet onderdoen.
                          Ook getest op Safari. Geen problemen!
                          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                          Comment


                          • #14
                            Re: Snelste browser

                            Wie heeft er enig idee waarom IE hier nukkig doet, zelfs op een spiksplinternieuwe laptop ?
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: Snelste browser

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Wie heeft er enig idee waarom IE hier nukkig doet, zelfs op een spiksplinternieuwe laptop ?
                              Mits het enkel bij u zo is moet je de reden bij jezelf zoeken vrees ik.
                              Met wat heb je zitten prutsen?
                              Beveiligingsinstellingen, privacy of zo wat te streng gezet?
                              Of iets anders geïnstalleerd dat een invloed kan hebben zoals een beveiligingspakket?
                              Lijkt me dat die site gegevens over de browser wil, maar deze niet kan verkrijgen.

                              Wat geeft dit bij u?
                              Learn how to find out which version of Internet Explorer you're using and how to turn on automatic upgrades.
                              Last edited by VerSeg; 15 februari 2014, 23:48.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X