Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

imageshack

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • imageshack

    Heeft er iemand een goed alternatief voor imageshack? Ik plaats sinds jaar en dag hiermee mijn foto's maar dat wordt nu blijkbaar betalend.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

  • #2
    Re: imageshack

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

    -----
    zeer tevreden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: imageshack

      Als je nog een oude Dropbox actief hebt staan (met Public Folder) werkt perfect.
      Sinds een tweetal jaar hebben de nieuwe accounts dat blijkbaar niet meer, ik heb er nog
      eentje met 3,7 GB Gratis ruimte.


      Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: imageshack

        Bedankt bouk, ziet er goed uit.

        Mvg Yves.
        What you see is what you get

        Comment


        • #5
          Re: imageshack

          Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
          Bedankt bouk, ziet er goed uit.

          Mvg Yves.
          http://postimage.org/?lang=dutch Ook niet slecht hoor en free, maar ik sla ze daar niet in op zoals FB van Bouk, gewone eerlijke upload voor fora, web etc.

          Comment


          • #6
            Re: imageshack

            Je hoeft niet op te slaan zoals bouk laat zien (slideshow), je kunt op Photobucket evengoed individuele beelden opslaan. De code nodig voor BD is snel te vinden, en integenstelling tot bv Flickr worden de metadata (exif) niet ongevraagd gestript. Tot voor een paar jaar, gebruikte ik Photobucket ook voor de foto's die ik hier wilde tonen, totdat Photobucket (ook ongevraagd en onaangekondigd!) de opgeslagen bestanden zo hard begonnen te comprimeren, dat de kwaliteit er zichtbaar onder leed. Sindsdien gebruik ik Photobucket enkel nog voor mijn screenshots.
            Om foto's hier te tonen gebruik ik sindsdien Dropbox. Die hebben ook al enkele keren hun 'politiek' gewijzigd, en ik heb op een bepaald moment heel wat foto's moeten herlinken, maar aan de kwaliteit is nog niet getornd.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: imageshack

              Flickr is zeer handig.
              1 terrabyte gratis.

              Heel leuke community ook.

              Comment


              • #8
                Re: imageshack

                Maar, zoals ik gezegd heb: niet evident om het juiste adres te pakken te krijgen, en je exif zijn weg. Daarbij nog eentje: Flickr gaat automatisch een aantal formaten aanmaken.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X