Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luminus Actief+

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luminus Actief+

    Luminus Actief+ is het tarief of contract wat ik nu heb.
    Wat ik niet kan vinden op de site is: "met de extra service Electro Repair & Replace"
    Wat houdt dit in?
    Ben ik beter af met een ander contract?

    Bedankt!
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Luminus Actief+

    link....
    En voor je 2e vraag : link...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Luminus Actief+

      Dank u!
      Test gedaan en ik kan beter blijven bij Luminus.
      Het sociaal tarief heb ik géén recht op en was dus het goedkoopste.

      De tarieven kloppen ook niet.
      Ik heb nochtans alles perfect ingevuld.
      Volgens Vreg is Luminus ong. 86 euro duurder maar dat is niet zo.
      Ik betaal 86 euro minder dan de totale kost die Vreg aangeeft voor Luminus.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Luminus Actief+

        Wat die Vreg aangeeft is inderdaad een benadering. Maar de onderlinge verhoudingen tussen de leveranciers zijn weldegelijk juist. Je merkt dan ook dat de verschillen NU tussen de verschillende leveranciers terug heel klein zijn geworden. Ik verbruik over mijn dag en nacht-tellers een 6500 kWh/jaar, zit ook bij Luminus en kan bij een ander nog altijd amper een 25€/jaar voordeel doen. Daarvoor doe ik de moeite niet om te veranderen...
        Ook tussen de verschillende contracten die ze aanbieden is het verschil heel klein. Vroeger had je het zogenaamd "standaardcontract" dat toen veel mensen hadden en dat behoorlijk duur was. Maar iemand die toen al een beetje alert was, had toen allang een ander type contract en was dus toen ook al veel goedkoper uit.
        Die vroeger is trouwens vlotjes meer dan 5 jaar vroeger dan de tijd dat Vandelanotte er zich heeft mee bemoeid...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Luminus Actief+

          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Wat die Vreg aangeeft is inderdaad een benadering. Maar de onderlinge verhoudingen tussen de leveranciers zijn weldegelijk juist. Je merkt dan ook dat de verschillen NU tussen de verschillende leveranciers terug heel klein zijn geworden. Ik verbruik over mijn dag en nacht-tellers een 6500 kWh/jaar, zit ook bij Luminus en kan bij een ander nog altijd amper een 25€/jaar voordeel doen. Daarvoor doe ik de moeite niet om te veranderen...
          Ook tussen de verschillende contracten die ze aanbieden is het verschil heel klein. Vroeger had je het zogenaamd "standaardcontract" dat toen veel mensen hadden en dat behoorlijk duur was. Maar iemand die toen al een beetje alert was, had toen allang een ander type contract en was dus toen ook al veel goedkoper uit.
          Die vroeger is trouwens vlotjes meer dan 5 jaar vroeger dan de tijd dat Vandelanotte er zich heeft mee bemoeid...
          Ok en nog een keer bedankt!
          Het verschil tussen Essent en Eco-Power is toch veel hoor: dik 160 euro voor hetzelfde op één jaar
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment

          Working...
          X