Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

    Als er een vraag komt onder objectieven, plaats ik nogal dikwijls een voorbeeldfoto gemaakt
    met het objectief indien het over dat brandpunt gaat welke ik zelf heb.

    Nu is het opvallend dat daar de laatste tijd weinig of geen reactie op komt.

    TS is in geen dagen te bespeuren en ook andere reacties blijven uit, heeft het dan nog zin moeite te doen
    om iets te plaatsen ?

    Ik heb de indruk dat het wat bergaf gaat met BD.

  • #2
    Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

    't Ja Geert bekijk het ook zo eens, misschien was uw voorbeeld foto zo overtuigend dat men er verder stil bij staat.
    Ik ga bijvoorbeeld nooit iets antwoorden op een lens die ik niet eens gehad heb, maar er zijn er die antwoorden met wat ze op het internet en in reviews hebben gelezen.
    Een voorbeeldfoto is altijd nog het beste middel om iemand te overtuigen van de kwaliteit van een lens.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

      OK Luc, maar ik vind het eenvoudigweg lomp dat iemand een draadje start en dan niks meer van zich laat horen, elementaire beleefdheid naar mensen die je antwoord geven.

      Comment


      • #4
        Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        OK Luc, maar ik vind het eenvoudigweg lomp dat iemand een draadje start en dan niks meer van zich laat horen, elementaire beleefdheid naar mensen die je antwoord geven.
        Daar ben ik het volledig met u eens.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          OK Luc, maar ik vind het eenvoudigweg lomp dat iemand een draadje start en dan niks meer van zich laat horen, elementaire beleefdheid naar mensen die je antwoord geven.
          helemaal mee eens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

            Gelukkig zijn er nog andere mensen ook, die maken het de moeite waard om dit forum te volgen.
            En jij Geert, bent daar zeker bij. Laat je niet ontmoedigen.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

              Hallo,

              Het gaat niet bergaf met BD hoor, maar wel met sommige "vluchtige" posters die niet eens de elementaire beleefdheid hebben om de dienstbaarheid van anderen te appreciëren ...
              En dat is niet enkel hier hoor, in het dagelijkse leven kom je het toch ook meer en meer tegen.
              Maar, dat mag ons er niet van weerhouden het voordeel van de twijfel te hanteren.
              Maar, ik ken het gevoel ...

              Jaja

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Als er een vraag komt onder objectieven, plaats ik nogal dikwijls een voorbeeldfoto gemaakt
              met het objectief indien het over dat brandpunt gaat welke ik zelf heb.

              Nu is het opvallend dat daar de laatste tijd weinig of geen reactie op komt.

              TS is in geen dagen te bespeuren en ook andere reacties blijven uit, heeft het dan nog zin moeite te doen
              om iets te plaatsen ?

              Ik heb de indruk dat het wat bergaf gaat met BD.
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

                Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                Hallo,

                Het gaat niet bergaf met BD hoor, maar wel met sommige "vluchtige" posters die niet eens de elementaire beleefdheid hebben om de dienstbaarheid van anderen te appreciëren ...
                En dat is niet enkel hier hoor, in het dagelijkse leven kom je het toch ook meer en meer tegen.
                Maar, dat mag ons er niet van weerhouden het voordeel van de twijfel te hanteren.
                Maar, ik ken het gevoel ...

                Jaja
                Inderdaad, maar het begint hier wat overdreven te worden Jaja.
                Bij "objectieven" heeft iemand een tegenslag met een Nikon 500mm f4 (statiefbeugel gebroken)
                ik geef hem de mogelijkse oplossing op een blaadje (gewoon omdat een goede vriend van mij diepgaande connecties heeft met Nikon Japan
                en er binnenkort zijn jaarlijkse bezoek brengt aan de Nikon fabriek)
                Het is nog te veel om te antwoorden op het voostel, hij is nogthans op het forum geweest.
                Maar nu zal ik het anders oplossen, bij geen reactie op dat soort vragen wordt na een paar dagen gewoon alles verwijderd.

                Comment


                • #9
                  Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  ... Maar nu zal ik het anders oplossen, bij geen reactie op dat soort vragen wordt na een paar dagen gewoon alles verwijderd.
                  Wat zal er van BD geworden, als we het kwaad met kwaad gaan vergelden?
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Wat zal er van BD geworden, als we het kwaad met kwaad gaan vergelden?
                    een afspiegeling van de maatschappij.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

                      Het is inderdaad een trend om niet meer te antwoorden op posts. Er zijn er die op honderden threads reageren maar nooit dieper durven doorgaan als hen om het waarom van hun reactie gevraagd wordt. Ik heb dit al in het chit chat forum eens aangeklaagd. Maar daar kan je weinig tegen doen behalve je ergeren en dat is niet goed voor het gemoed. Ik zou zeggen: als je het goed meent doe dan voort, er zijn altijd mensen die je werk WEL appreciëren.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heeft het nog zin voorbeeldfoto's te plaatsen ivm. vraag naar objectief.

                        Hallo,

                        Ik ga er (zelf) altijd van uit dat je iets doet voor de mensen die het wel appreciëren. Wie het niet kan smaken, tja, dat zegt meer over hen dan over mezelf ...
                        Maar, ik blijf wel steeds "volhouden"
                        En daar voel ik me (nog steeds) goed bij.

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment

                        Working...
                        X