Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gothica 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gothica 1

    Bedankt voor het kijken en de comment


  • #2
    Re: Gothica 1

    of ... ben toch eens benieuwd...mvg Peter

    Comment


    • #3
      Re: Gothica 1

      Ik vind het persoonlijk niks.
      Vooral de uitdrukking van je model, ik kan me niet voorstellen dat ze zelf vindt dat ze er goed op staat. Ik kan mis zijn natuurlijk
      Voor de rest vind ik het wat veel cliché in één foto, het kadertje, de bewerking, de vleugeltjes.
      Sorry
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

      Comment


      • #4
        Re: Gothica 1

        Ik hou wel van extremen, maar hier is het toch die mond/kin combinatie die mij afstoot....
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Gothica 1

          Volg Minne volledig.
          Ook vreselijke huidsplooien door de geforceerde houding.
          Niet mooi qua licht en een perfect voorbeeld hoe je een beeld naar de knoppen kan helpen in nabewerking.


          Sorry
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Gothica 1

            gezien de titel toch wel geslaagd hoor.
            kom maar net de rest.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Gothica 1

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              gezien de titel toch wel geslaagd hoor.
              kom maar net de rest.
              grt,bouk.
              Toch iemand die de titel een beetje kan linken aan de foto,...bedankt Bouk

              Comment


              • #8
                Re: Gothica 1

                Oorspronkelijk geplaatst door peterlauwers Bekijk bericht
                Toch iemand die de titel een beetje kan linken aan de foto,...bedankt Bouk
                Jammer dat je er zo over denkt.
                Ik zie je titel ook hoor en ik link gothica absoluut niet aan foute houdingen en kadertjes met een wit vignette, dat in zijn geheel dan ook nog eens ferm te licht staat.

                Je vraagt zelf om comments op je foto, krijgt denk ik toch eerlijke commentaar en dan is blijkbaar de mening van iemand die totaal geen kaas gegeten heeft van modelfotografie hetgeen wat je had verwacht ?
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: Gothica 1

                  Iedereen bedankt voor de comment, al is het allemaal negatief,...maar enkele zaken om te verduidelijken.
                  Huidplooien ontstaan als je bepaalde bewegingen maakt ( bij deze waren ze zeker niet geforceerd ), en op 45 jarige leeftijd ontstaan er al wat meer plooien
                  Wat de cliché's betreft...??? is mij niet echt duidelijk. In de gothic-scene worden nu eenmaal vleugeltjes gebruikt en kader rond de foto,...cliché ??? ... mvg Peter

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gothica 1

                    Peter,

                    mijn excuses voor de negatieve commentaar.
                    Ik heb me vergist, maar vergissen is menselijk.
                    Het is echt waar een top beeld en de reden waarom niemand had gereageerd is waarschijnlijk omdat het veel te goed was.
                    De vleugels zijn super origineel en eigenlijk was ik jaloers dat ik er zelf niet was opgekomen.
                    En de kader is misschien gewoon te eigentijds voor mijn weten en kunnen dat ik daar absoluut geen verstand van heb.

                    Doe zo verder !
                    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gothica 1

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      Peter,

                      mijn excuses voor de negatieve commentaar.
                      Ik heb me vergist, maar vergissen is menselijk.
                      Het is echt waar een top beeld en de reden waarom niemand had gereageerd is waarschijnlijk omdat het veel te goed was.
                      De vleugels zijn super origineel en eigenlijk was ik jaloers dat ik er zelf niet was opgekomen.
                      En de kader is misschien gewoon te eigentijds voor mijn weten en kunnen dat ik daar absoluut geen verstand van heb.

                      Doe zo verder !
                      Kan heel wat comment verdragen,...das geen enkel probleem hoor,
                      Misschien wat tips meegeven om te verbeteren zonder arrogante reactie's te geven is ook oke...mvg Peter

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gothica 1

                        Oorspronkelijk geplaatst door peterlauwers Bekijk bericht
                        Kan heel wat comment verdragen,...das geen enkel probleem hoor,
                        Misschien wat tips meegeven om te verbeteren zonder arrogante reactie's te geven is ook oke...mvg Peter
                        Peter, heeft niks maar dan ook niks met arrogantie te maken.
                        De tips zijn heeeeeeel duidelijk.
                        Wat je plaat om zeep heeft geholpen is de nabewerking en de houding.
                        Het is jou taak als fotograaf om je model te sturen zodat die lelijke plooien er niet zijn.
                        Door de zware bewerking zie je het origineel beeld niet meer en kan ik dus weinig zinnigs zeggen over licht etc...
                        Als je mijn comments zou volgen dan zou je weten dat ik altijd probeer om eerlijke commentaar te geven en ook tips aan te brengen.
                        Wat betreft de kader één gouden tip : een goede plaat heeft geen kader nodig.

                        Grtjes,

                        Peter
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gothica 1

                          Zonder enige arrogantie ga ik volledig akkoord met onderstaande reactie.

                          Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                          Peter, heeft niks maar dan ook niks met arrogantie te maken.
                          De tips zijn heeeeeeel duidelijk.
                          Wat je plaat om zeep heeft geholpen is de nabewerking en de houding.
                          Het is jou taak als fotograaf om je model te sturen zodat die lelijke plooien er niet zijn.
                          Door de zware bewerking zie je het origineel beeld niet meer en kan ik dus weinig zinnigs zeggen over licht etc...
                          Als je mijn comments zou volgen dan zou je weten dat ik altijd probeer om eerlijke commentaar te geven en ook tips aan te brengen.
                          Wat betreft de kader één gouden tip : een goede plaat heeft geen kader nodig.

                          Grtjes,

                          Peter

                          Waar ik ook van verschiet is dat Bouk blijkbaar niets van aandachtspunten heeft. Terwijl hij meestal toch vrij 'kritisch' is.

                          In mijn ogen is er gewoon niets moois aan het hele beeld.
                          Haar huidskleur: dat paars/blauwe draagt echt niet bij aan de foto.
                          Haar gezichtsuitdrukking/pose: Haar pose zorgt, zoals eerder gezegd, voor de niet zo elegante 'plooien' aan de kin en hals.
                          De schaduw/het haar valt niet echt mooi op/rond haar ogen.
                          De vleugels kunnen, maar door het geheel van deze prent zijn ze net de druppel die de spreekwoordelijke emmer doen overlopen.
                          En heb al veel Gothic gestijlde prenten gezien maar dit is het niet.

                          Nu, niemand is perfect, waaronder mezelf zeker erbij gerekend. Zie laatste poging (leila). Maar deze foto doet het helemaal niet voor mij.
                          EMBLEMATA.BE
                          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gothica 1

                            Deze doet het dus niet he. Het meeste is reeds gezegd waarbij ik Pete volledig kan volgen.
                            De titel zelf dekt de lading niet, zelf maak ik regelmatig gothic opnames. De stijl "gothic" is toch wel heel wat anders, zowel naar kledij en make-up toe. Een wit vignet is al helemaal taboe voor gothic. Zoals je wel weet is zwart primordiaal bij gothic.

                            Een plaat verdedigen die minder goed in elkaar zit is verloren moeite. Maar ik zou zeggen , laat maar komen de volgende opnames.
                            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gothica 1

                              Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                              ...... De stijl "gothic" is toch wel heel wat anders, zowel naar kledij en make-up toe. Een wit vignet is al helemaal taboe voor gothic. Zoals je wel weet is zwart primordiaal bij gothic.
                              nope:
                              Google:
                              Over de voorliefde voor de 'kleur' zwart bestaan ook verschillende misverstanden. Zo zou een echte goth altijd zwart moeten dragen. Dit is niet geheel correct: hoewel zwart een zeer geliefde en veel voorkomende kleur is bij goths, schrijft wederom niets voor dat zwart per se gedragen moet worden. Vaak wordt naast zwart een andere kleur gedragen, zoals rood, blauw, paars, wit of zelfs groen en geel.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X