Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gisella.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gisella.



    orgineel


    Eens iets anders geprobeerd.
    Last edited by MrsNuke87; 13 februari 2014, 09:11.

  • #2
    Re: Gisella.

    Mooi. Al zou het voor nog mooier geweest zijn als het model enkel witte lingerie droeg. Vind het nu wat te gekreukt/vormeloos overkomen (mis een beetje die mooie vrouwelijke lijnen).

    Comment


    • #3
      Re: Gisella.

      Lingerie of geen lingerie, maakt mij weinig uit.
      Ik vind de plaat ansich niet erg geslaagd.
      Het licht is niet interessant, het feit dat ze in de lens kijkt neemt veel van de sfeer weg (nodig bij dat soort fotografie), het afgesneden hoofd werkt hier niet (hoewel ik daar normaal geen problemen mee heb) en de balk van de bedstijl loopt door het hoofd.
      Het is me ook allemaal veel te scherp en te clean. Een beperktere scherptediepte had beter geweest in dit geval.
      Door de positie van je lichtbron krijg je trouwens een "opplakeffect" in je plaat. Probeer daar naar te zien en indien dat het geval is wijzig de plaats van je lichtbron en/of wijzig je camerastandpunt.
      Puur technisch gezien klopt het misschien allemaal hoor, maar een goede foto is voor mij meer dan alleen techniek.

      Veel groeten,

      Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Gisella.

        Begrijp de comment van Pete...maar desondanks vind ik het een leuke poging,...en heb er geen probleem mee dat het model in de lens kijkt.
        Pose komt beetje nonchalant en speels over...toch leuke foto...mvg Peter

        Comment


        • #5
          Re: Gisella.

          Goede poging, het enige dat ik heb.... is dat het wat 'grijzig' overkomt.
          Het zou in mijn gevoel echt een lichte, frisse foto mogen zijn maar dat gevoel krijg ik hier niet meteen.
          EMBLEMATA.BE
          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

          Comment


          • #6
            Re: Gisella.

            vind het toch wel een leuke foto hoor.
            alleen die twee stukjes been vind ik zo niet mooi.
            kleding iets meer omhoog had beter/mooier geweest.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Gisella.

              Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
              Goede poging, het enige dat ik heb.... is dat het wat 'grijzig' overkomt.
              Het zou in mijn gevoel echt een lichte, frisse foto mogen zijn maar dat gevoel krijg ik hier niet meteen.
              Je hebt een punt idd. heb er nog eens naar gekeken en denk dat hij zo wel iets beter is?

              Iedereen bedankt voor zijn meningen.

              Comment

              Working...
              X