Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strak Contrast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Strak Contrast




    24mm
    f11
    1/180
    iso200
    mvg,
    Eddy







    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Strak Contrast

    Weer een hele mooie, ik hou wel van het sterke contrast...maakt soms van een gewoon beeld een kunstwerkje...ben maar een leek....hoe krijg je de lucht zo zwart?

    Comment


    • #3
      Re: Strak Contrast

      Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
      Weer een hele mooie, ik hou wel van het sterke contrast...maakt soms van een gewoon beeld een kunstwerkje...ben maar een leek....hoe krijg je de lucht zo zwart?
      Ik doe dit in Photoshop door te werken met selecties, lagen en maskers. (donker blauw geeft bijna zwart in z/w)
      Iets te lang om hier uit te leggen, cursus volgen of zelfstudie (boek, internet).
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Strak Contrast

        Hele mooie, Eddy, en blij te zien dat de werken aan dit kunstwerk gedaan zijn.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Strak Contrast

          Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Ik doe dit in Photoshop door te werken met selecties, lagen en maskers. (donker blauw geeft bijna zwart in z/w)
          Iets te lang om hier uit te leggen, cursus volgen of zelfstudie (boek, internet).
          mvg,
          Eddy
          Ga zeker lessen volgen in Photoshop (zit nu al kleine dingen, door "zelfstudie" te doen), maar eerst nog beter leren fotograferen...one step at a time!

          Comment


          • #6
            Re: Strak Contrast

            Erg mooi Eddy, zie het ook erg graag. Nu vanuit op de Ipad gezien, moet ik je wel attent maken op de wolken. Ik zou ze proberen weg te werken, ze zijn immers van geen nut. En ze gaven me de indruk van onzuiverheid in de verte. Ik weet nog niet hoe het op,mijn pc eruit ziet. Maar de anderen schijn er geen last van te hebben, dus vraag ik me af of het op de pc nog een andere look geeft.

            Comment


            • #7
              Re: Strak Contrast

              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              Erg mooi Eddy, zie het ook erg graag. Nu vanuit op de Ipad gezien, moet ik je wel attent maken op de wolken. Ik zou ze proberen weg te werken, ze zijn immers van geen nut. En ze gaven me de indruk van onzuiverheid in de verte. Ik weet nog niet hoe het op,mijn pc eruit ziet. Maar de anderen schijn er geen last van te hebben, dus vraag ik me af of het op de pc nog een andere look geeft.
              Het is niet mijn stijl om wolken weg te werken als die aanwezig zijn in de lucht maar dat is alleen maar mijn smaak. Mij storen ze niet.
              Zie mijn handtekening.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Strak Contrast

                Ik vind deze plaat doods aandoen, alsof je in een spookstad rondloopt. Het duurde even voor ik wist waarom: de donkere lucht maakt dat het lijkt alsof het nacht is, maar het is natuurlijk dag, dus branden er geen lichten. Op die manier lijkt de auto rechts op de rotonde daar wel te staan, in de steek gelaten. Knap wel hoor.
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • #9
                  Re: Strak Contrast

                  Fijn resultaat bekomen.

                  mvg

                  marcel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Strak Contrast

                    Knappe foto

                    Comment


                    • #11
                      Re: Strak Contrast

                      Héél erg mooi!
                      https://www.facebook.com/devrieset/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Strak Contrast

                        Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk bericht
                        Héél erg mooi!
                        Klopt, met een knappe bewerking.
                        Mvg.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Strak Contrast

                          Mooi beeld, met een zéér mooie nabewerking!
                          Nog zoveel te leren!!
                          Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
                          Mijn website: http://mooifotografie.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Strak Contrast

                            Heel knappe nabewerking en dito compositie !!

                            Mvg John

                            PS : Kan het zijn Eddy dat we dit beeld al eens hebben gezien van jou, maar met een andere bewerking ? Het komt me namelijk bekend voor ( ik kan zeker mis zijn hé )
                            http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Strak Contrast

                              Dergelijke bewerking is me niet vreemd maar laat deze enkel zien op speciale events, niet bij fotografen omdat ze onderwaardeert worden. Jij hebt dus geluk Eddy !
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X