Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerkmeubilair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerkmeubilair

    Het kerkmeubilair van de Onze-Lieve-Vrouw-over-de-Dijlekerk te Mechelen in het zonnetje gezet.



    vg
    Marsje

  • #2
    Re: Kerkmeubilair

    misschien zit ik in een verkeerde categorie?

    Comment


    • #3
      Re: Kerkmeubilair

      Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
      misschien zit ik in een verkeerde categorie?
      Waarom? Nee hoor, wat mij betreft zit je goed, maar hier reageert men eigenlijk meer op foto's die iets apart hebben in architectuur, wat mij sterk begint op te vallen. Persoonlijk vind ik de foto niet mooi belicht, en misschien dat je het nog eens opnieuw kunt proberen vanuit je origineel. Kijk eens naar andere voorbeelden van soortgelijke opnames, mss dat je er een ideetje kunt opdoen

      Comment


      • #4
        Re: Kerkmeubilair

        En persoonlijk vind ik die belichting dan weer juist heel goed.
        Geen te donkere partijen (in een kerk is het altijd nogal donker) en nergens een uitgebrand plekje te bespeuren.
        Maar zou de foto gepost hebben in Z/W.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Kerkmeubilair

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Waarom? Nee hoor, wat mij betreft zit je goed, maar hier reageert men eigenlijk meer op foto's die iets apart hebben in architectuur, wat mij sterk begint op te vallen. Persoonlijk vind ik de foto niet mooi belicht, en misschien dat je het nog eens opnieuw kunt proberen vanuit je origineel. Kijk eens naar andere voorbeelden van soortgelijke opnames, mss dat je er een ideetje kunt opdoen
          Ik heb geprobeerd de uiterste in de belichting in de kerk te verenigen. Voor de ene goed voor de andere minder. Bedankt voor de reakties.

          Comment

          Working...
          X