Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test

    Ik heb mijn URL via het foto-icoontje ingevoegd, maar de foto wil verschijnen.
    De foto heeft een grote van 333kB en de pixels zijn: 900x600.
    De link werkt wel in Safari.
    Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

    Groetjes


    Last edited by Catje; 12 februari 2014, 13:49.
    Groetjes Catje.
    Website: Cathy's fotografie | Flickr: cathyphp | Instagram: cathy_fotografie

  • #2
    Re: Test

    Ik heb het opgelost met een rechtstreekse link.
    Rechterklik op de foto en dan de locatie kopiëren.

    Groetjes
    Groetjes Catje.
    Website: Cathy's fotografie | Flickr: cathyphp | Instagram: cathy_fotografie

    Comment


    • #3
      Re: Test

      Voilà, sé. Je hebt jezelf kunnen verbeteren. Als je naar de adressen kijkt, zie je dat de eerste (die je had kunnen herstellen) fout is, terwijl de tweede OK is; nu nog even de foto in het midden proberen te centreren? (Gewoon om aan te tonen dat je het posten beet hebt).
      Ik versta het probleem nog altijd niet goed: je hebt twee verschillende hosting sites gebruikt. Het adres van de eerste is NIET fout, alleen verschijnt de foto niet, terwijl:

      je perfect bij de foto in kwestie brengt.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Test

        Ik heb er ook geen verklaring voor. Misschien omdat http://www.philipsen-p.be/zee_meeuwen_1.jpg een alias is.
        Groetjes Catje.
        Website: Cathy's fotografie | Flickr: cathyphp | Instagram: cathy_fotografie

        Comment

        Working...
        X