Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

    Volgens mij kan je in de A330-300's van Jet airways (Indiase maatschappij) je smartphone aansluiten op het scherm voor je, om zo naar je eigen speelfilms te kijken.
    Wie kan dit bevestigen?
    Wij vliegen van Brussel naar Delhi.

    Ik wil liefst mijn tablet thuislaten, namelijk
    Last edited by dréten; 11 februari 2014, 11:42.

  • #2
    Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

    Tot op heden heb ik enkel nog maar de mogelijkheid gezien bij de 777 serie van Singapore Airlines, maar techniek gaat natuurlijk snel.
    Misschien zoek je best eens op hun website.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

      Heb ik al gedaan. Gemaild ook....geen antwoord...

      Comment


      • #4
        Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

        Tweemaal met jetairways reeds gevlogen (NewYork) en deze maatschappij is zeker een aanrader
        In de zetel (kopsteun)voor je zit een tamelijk groot scherm waar je de volledige bediening ervan voor jou rekening is
        Alles zit erin om je vliegduur zou aangenaam mogelijk te maken...muziek spelletjes en vooral veel nieuwe films en series zitten erin.
        Of je een smartphone kan aankoppelen weet ik niet maar volgens mij heb je met dit entertainment systeem echt niet nodig!

        Comment


        • #5
          Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

          Het zal afhangen van de route en klasse.

          Jet Airways Introduces New Airbus A330-300 Aircraft On New York-India Route

          On May 1, 2013, Jet Airways, India's premier international airline, will introduce a new state-of-the-art Airbus A330-300 aircraft on its New York-India route, which operates via Brussels. The brand-new aircraft, replacing the Airbus 330-200 presently operated on this sector, will set new benchmarks in in-flight comfort in both the Economy and Premičre sections.

          With 259 Economy seats, the aircraft offers substantially more leg room in Economy class, as well as contoured head rests, and the latest technological advances in in-flight entertainment -- all of which contribute to reduced fatigue on long flights. The 34 all-new air-cushioned seats in Premičre (business) class feature a contemporary "Contour Vantage 2" seat control (with lumbar support and a massage feature) and convert into horizontal flat beds for maximum comfort and more personal space for guests. Instead of single pod seating, the new configuration for the Premičre class cabin allows guests to choose single seats or seat pairs, ideal for couples or associates traveling together. The newly designed Premičre seats also boast: storage space; a cocktail table dining/work table with simple deployment; individual in-flight entertainment on a 12.1-inch monitor with a huge selection of entertainment, including the latest Hollywood/Bollywood blockbusters; PC power and USB outlets for in-flight connectivity; and a unique eXport socket located immediately below the video screen that connects, screens and charges Apple products (iPods, iPads and iPhones). The dropping side arm enables handicapped passengers to easily enter and leave their seats.
          en ook hier
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

            Hier wat bijkomend leesvoer om uit te zoeken: http://www.airlinequality.com/Forum/jet.htm
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

              Lijkt me vooral goed nieuws, tot hiertoe!
              Wij vliegen dus naar Delhi.
              Hopelijk krijgen we dus geen "Bollywoods" voorgeschoteld
              Last edited by dréten; 11 februari 2014, 11:43.

              Comment


              • #8
                Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

                First world problems....

                Comment


                • #9
                  Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

                  Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
                  First world problems....
                  verklaar u nader?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jet-Airways. Wie vloog er mee? Smartphone aansluiten op entertainment-systeem??

                    Prima vliegtuig, goede stoelen, mooi entertainment system, usb voor je neus.
                    Wij hebben met Jet-Airways wel slechte ervaringen. Maar had niks met de vlieger te maken.
                    2 x tegen onze wil omgeboekt, (normaal vliegen we SN of United)
                    Komen we op een overvolle vertraagde vlucht van Delhi naar NY, wij stappen op in Brussel.
                    Vliegtuig stonk echt, zat overvol met 99% Indiers, een hoop kinderen die alles mogen, was dus echt geen prettige ervaring voor ons.
                    Eten is ok, als je van Indisch houd, er was niets anders. De crew sprak ook echt bijna geen Engels.

                    Comment

                    Working...
                    X