Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jezus op steen (Mechelen, basiliek)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jezus op steen (Mechelen, basiliek)

    1.

    Last edited by Loeky; 10 februari 2014, 07:45.

  • #2
    Re: Jezus op steen (Mechelen, basiliek)

    Mooie foto alleen die rode glazenzou ik er niet opgezet hebben ofniet

    Vriendelijke groet, jessey

    Comment


    • #3
      Re: Jezus op steen (Mechelen, basiliek)

      Leuke doortekening in je onderwerp. Misschien je voorgrond weghalen, maar dat bepaal je zelf uiteindelijk. Denk persoonlijk dat hij nog mooier wordt

      Comment


      • #4
        Re: Jezus op steen (Mechelen, basiliek)

        het zijn geen glazen, maar kaarsen en dat houten vlak is de stukje van een knielbanken, beiden horen tot het verhaal, ik kon wel niet meer zichtbaar stellen omwille van de andere figuren die ook zichtbaar zijn in de Basiliek.

        Comment


        • #5
          Re: Jezus op steen (Mechelen, basiliek)

          Toch altijd oppassen met het fotograferen van een kunstwerk, als onderwerp van je foto.
          Op een kunstwerk zijn er ook eigendomsrechten, net zoals die er zijn op foto's.
          Wat je toont is de kunst van een ander, ik weet niet of dat eigelijk de bedoeling is.

          Met vriendelijke groeten, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Jezus op steen (Mechelen, basiliek)

            Toch altijd oppassen met het fotograferen van een kunstwerk, als onderwerp van je foto.
            Op een kunstwerk zijn er ook eigendomsrechten, net zoals die er zijn op foto's.
            Wat je toont is de kunst van een ander, ik weet niet of dat eigenlijk de bedoeling is.
            1. Nou het gaat niet om het kunstwerk, maar om wat er rond dat werk heerst. Dus de sfeer, en lichtiinval, rondom en op het beeld figuur Jezus. Vandaar dat die kaarsen en stukje van knielstoel meegefotografeerd werd. Ook al staat het figuur Centraal.
            2. in de kerk is steeds een toezichter aanwezig. Maar toeristen mogen er vrij rondlopen en fotograferen.
            3. Nou Jeff, met deze redenering mag dan ook geen enkel gebouw meer gefotografeerd worden want daar staan immers ook auteursrechten op. Ook geen standbeeld zou nog op foto mogen enz...

            Die auteursrechten gaan pas in van de moment je er geld uit wil halen, door je foto te willen verkopen. Denk ik.

            Als ik fout ben hoor ik het wel.

            Comment

            Working...
            X