Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vergankelijk...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vergankelijk...

    1.


  • #2
    Re: vergankelijk...

    Weet niet of het de bedoeling is loeky, maar ik vind er te weinig doortekening in. Denk dat het een bewerking is, maar kun je dan ook uitleggen wat je hebt gedaan? Zal begrijpelijker zijn voor mij misschien, want ben niet van de slimste hoor...

    Comment


    • #3
      Re: vergankelijk...

      Neen dit is een close up van een blad dat bijna helemaal vergaan is en ze werd plat gedrukt op het wegdek. Het enige dat ik gedaan heb is de kleuren er extra door laten komen, vandaar dat de kleurige steentjes er ook doorkomen. Dat is alles. Het blad was al erg stuk maar toch nog duidelijk herkenbaar. Dit was ook dat mijn aandacht trok. Ik wist wel dat ik de kleuren moest oppeppen. Dit is een normaal bewerkte foto hoor.

      Comment


      • #4
        Re: vergankelijk...

        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
        Neen dit is een close up van een blad dat bijna helemaal vergaan is en ze werd plat gedrukt op het wegdek. Het enige dat ik gedaan heb is de kleuren er extra door laten komen, vandaar dat de kleurige steentjes er ook doorkomen. Dat is alles. Het blad was al erg stuk maar toch nog duidelijk herkenbaar. Dit was ook dat mijn aandacht trok. Ik wist wel dat ik de kleuren moest oppeppen. Dit is een normaal bewerkte foto hoor.
        Dank voor je uitelg, nus snap ik ergens de focus. Heb je wat korrel toegevoegd?

        Comment


        • #5
          Re: vergankelijk...

          Neen, geen korrel, dat toestel (nikon coolpix P 7800, ook de P 7700, maar die heb ik verkocht) kan erg scherp stellen hoor, zal vanavond eens kijken of ik het ook nog nog naverscherp heb. Soms hoeft het niet, want Het is wel zo als ik het toestel,op iso 80 zet het heel scherp kan stellen. Door het werk door te drukken komt ook de scherpstelling hoger te liggen en krijg je heel wat details te zien.
          Wat me steeds opvalt dat elk toestel anders werkt. Vindt dat erg interessant en verander dan ook van toestel, volgens het beoogde onderwerp.

          Comment


          • #6
            Re: vergankelijk...

            Dit vind ik een heel mooie Loeky.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: vergankelijk...

              Dank u Marie Anne

              Comment


              • #8
                Re: vergankelijk...

                Deze foto is en maakt deel uit van een map over levensbeschouwing . Ik heb het hier vergankelijk genoemd maar mijn bedoeling ligt net zoals de struik met Doorns.
                Hier zie je een levensweg.

                Comment


                • #9
                  Re: vergankelijk...

                  tof
                  gezien en getrokken!
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: vergankelijk...

                    Hoef hier geen commentaar op te geven - begrijpend kijken - omdat je idee en uitwerking super zijn !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: vergankelijk...

                      Reuze concept en uitwerking

                      Comment


                      • #12
                        Re: vergankelijk...

                        Dank U NoekelMi, G.R., Tim.

                        Comment


                        • #13
                          Re: vergankelijk...

                          Erg goed over nagedacht en met zorg vereeuwigd voordat hij helemaal uit elkaar valt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: vergankelijk...

                            Goed opgemerkt maar ik denk dat het nogal oververscherpt is, zo lijkt het mij toch
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment

                            Working...
                            X