Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panning oefening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panning oefening

    Hallo

    ik ben een ultieme beginner die momenteel haar derde les fotografie achter de rug heeft. Ik werk momenteel nog met een compactcamera omdat ik eerst die eens goed onder de knie wil hebben en na de eerste lessenreeks ik ook een beter zicht zal hebben op wat wel en wat niet aan te kopen qua digitale reflexcamera, objectieven, etc...

    Voor een opdracht rond sluitertijd moesten we ook experimenteren met de panningtechniek... ik moet zeggen: zware bevalling... na 1,5 uur op een brug naast de hoofdweg te hebben gestaan, had ik het koud, oorpijn, stramme vingers,

    En een stuk of 5 beelden "waar mee te werken valt" .... hoop ik.
    wie wil eens even kijken wat (liefst) opbouwende kritiek geven...

    beide zijn iso 160. Blauwe auto is sluitertijd 1/80, witte auto (snuit) is 1/125




  • #2
    Re: Panning oefening