Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring Aliexpress

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaring Aliexpress

    Heeft iemand positieve of negatieve ervaring met deze site: http://www.aliexpress.com/
    Dank,
    K.

  • #2
    Re: Ervaring Aliexpress

    Ik heb er vorige week voor het eerst iets besteld. Ben nu aan het wachten op de levering...
    Nog zoveel te leren!!
    Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
    Mijn website: http://mooifotografie.com/

    Comment


    • #3
      Re: Ervaring Aliexpress

      Ik heb onlangs nog enkele covers besteld voor mijn vrouw en dochters.
      1 bestelling was verkeerd (verkeerde afbeelding, nogthans juist besteld) bij klacht wilde de verkoper mij 2€ terugbetalen en beweerde dat het origineel bestelde niet meer te krijgen was (staat nog steeds op zijn shop ?).
      Een andere bestelling was vol met krassen en volgens mij een model dat ergens in een winkel had gelegen, na klacht hetzelfde verhaal als hierboven.
      Voor mij geen Aliexpress meer . Je hebt er ook niet zoveel vat op als bvb Ebay waar je kan betalen via Paypal en zo een verzekering hebt.
      START WITH WHAT YOU HAVE, BUILD AS YOU GROW
      D800 Nikon 105 Macro, 24-70, 70-200, SB910

      Comment


      • #4
        Re: Ervaring Aliexpress

        Ik heb een goede ervaring met Aliexpress, ze hebben snel geleverd, ik heb een Lexar professional 1000x 32GB gekocht voor maar 23.90€ en de kaart werkt, maar mijn vraag is, is die kaart betrouwbaar? De prijs in België is +-155€, een serieuze prijsverschil dus, wat denken jullie ervan? Vertrouwen of niet? Op een huwelijksreportage zou het een ramp zijn als die opeens niet meer werkt.
        Graag hoor ik het.

        Comment


        • #5
          Re: Ervaring Aliexpress

          Misschien eens testen:


          Heb er eens een geheugenstick gekocht....die het niet deed.
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Ervaring Aliexpress

            Ik heb ook een stick gekocht en doet het ook goed.
            Ik vraag mij af als die voor deze prijs namaak zijn en als die snel corrupt zullen zijn, dat zou voor mij een ramp zijn.
            Is er een app voor Mac waarmee ik de kaart kan testen?

            Comment


            • #7
              Re: Ervaring Aliexpress

              Kadeetje,

              Ik heb er al enkele zaken besteld waarvan ik tevreden ben.
              Nu heb ik probleem met een tablet maar ik krijg totaal geen reactie.
              Wat geeft dit voor garantiegeval of omruiling?


              Comment


              • #8
                Re: Ervaring Aliexpress

                voor geheugenkaartjes en sticks
                vergeet niet te kijken bij memorystunter.nl
                ik heb er nog geen klagen van gehad en toch goedkoper dan hier
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Ervaring Aliexpress

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mario L Bekijk bericht
                  Ik heb een goede ervaring met Aliexpress, ze hebben snel geleverd, ik heb een Lexar professional 1000x 32GB gekocht voor maar 23.90€ en de kaart werkt, maar mijn vraag is, is die kaart betrouwbaar? De prijs in België is +-155€, een serieuze prijsverschil dus, wat denken jullie ervan? Vertrouwen of niet? Op een huwelijksreportage zou het een ramp zijn als die opeens niet meer werkt.
                  Daar is maar één olossing voor: camera met 2 sloten en dan murhy ook nog langs komen.
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ervaring Aliexpress

                    Geen ervaring, maar blijkbaar veel Chinese brol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ervaring Aliexpress

                      Als ik me niet vergis is dat een dochteronderneming van die chinees die alibaba in handen heeft. (not sure)
                      Was op tv dat em 1 van de rijkste chinezen is geworden op een paar jaar tijd (multimiljardair).
                      En em wil nu ook naar europa komen.

                      Naargja, los van dat...
                      Ik zou er niet kopen tenzij het een product is waarvan ik merk en type ken en weet dat het goed is.
                      Denk niet dat je dat daar zal vinden.
                      Kan je evengoed op ebay kopen. Zelfde materiaal, zelfde prijs, even grote brol maar wel met kopersbescherming.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ervaring Aliexpress

                        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                        Als ik me niet vergis is dat een dochteronderneming van die chinees die alibaba in handen heeft. (not sure)
                        Was op tv dat em 1 van de rijkste chinezen is geworden op een paar jaar tijd (multimiljardair).
                        En em wil nu ook naar europa komen.

                        Naargja, los van dat...
                        Ik zou er niet kopen tenzij het een product is waarvan ik merk en type ken en weet dat het goed is.
                        Denk niet dat je dat daar zal vinden.
                        Kan je evengoed op ebay kopen. Zelfde materiaal, zelfde prijs, even grote brol maar wel met kopersbescherming.
                        Ook met aliexpress.com heb je kopersbescherming. Indien je niet tevreden bent, wordt het in veel gevallen gewoon terugbetaald. Als er iets kapot is: klagen en je krijgt een vervanging. Het enige wat een nadeel is dat het heel lang duurt (3-6 weken is heel normaal). Ik koop er vooral hervulbare inktpatronen en resetters. Nooit problemen mee gehad en stukken goedkoper dan op eBay. Zoals gezegd: het duurt wel tamelijk lang voordat je het in handen hebt.
                        Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ervaring Aliexpress

                          Collega heeft er redelijk wat besteld en is heel tevreden. Zelf heb ik enkele weken geleden 2 bestellingen geplaatst en wacht nog op levering. Een pakje zit ergens in Canada, het andere is in Peking toegekomen. Als nu nog de douane een maand verstoppertje speelt dan duurt het 2 maand eer het hier is. Dus niet voor dringende zaken zou ik zeggen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ervaring Aliexpress

                            Als het een ramp is als die geheugenkaart niet betrouwbaar is, dan moet je die ramp voorkomen en kwaliteit kopen. 1+1=2.
                            ______
                            www.vue.photo

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ervaring Aliexpress

                              Hier kan je ook veel een gids terugvinden met veel ervaringen, op kopenew.nl/ervaring/aliexpress. Voor geheugenkaartjes heeft een kennis al geprobeerd en geen problemen gehad. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd. Zou het toch alleen maar voor kleine onbelangrijke dingen vanuit China bestellen..

                              Comment

                              Working...
                              X