Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St. Niklaaskerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • St. Niklaaskerk








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: St. Niklaaskerk

    Mooi maar die lichtvlekken op het doek onderstrepen een beetje de onscherpe indruk van het bovendeel,
    bewuste keuze dat onscherp laten uitlopen ? ik had voor een hier f-getal gekozen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: St. Niklaaskerk

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      ik had voor een hier f-getal gekozen
      ????????
      Waarschijnlijk heb je wel naar de exif gekeken. Zo niet:
      Exposure Time 1/40
      F Number f / 3.50
      Exposure Program Manual
      ISO Speed Ratings 400
      Subject Distance 5.01
      Metering Mode Pattern
      Flash Flash did not fire, compulsory flash mode
      Focal Length 16mm

      Denk dat je bedoelde een hoger f-getal. Hoger f-getal, dus langere sluitertijd en dan zonder statief???? Of hogere iso en dan ruis??
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: St. Niklaaskerk

        Ik bedoelde hoger f-getal ja ... ik zal eens moeten leren lezen wat ik schrijf precies

        en of je al of niet een statief gebruikt dat staat toch niet in de exif ? dat kan ik niet weten hé Louis
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: St. Niklaaskerk

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Ik bedoelde hoger f-getal ja ... ik zal eens moeten leren lezen wat ik schrijf precies

          en of je al of niet een statief gebruikt dat staat toch niet in de exif ? dat kan ik niet weten hé Louis
          Inderdaad, Frans, dat kan je niet weten.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: St. Niklaaskerk

            Met respect voor de foto en je creativiteit Persoonlijk vind ik het niet geslaagd, om dit perspectief goed tot zijn recht te laten komen is de voorgrond voor mij te storend. Als je dit weergeeft dan zou ik als het ware de foto willen inschuiven Minimaal zou ik voor 14 gaan vanaf dit standpunt.

            Comment


            • #7
              Re: St. Niklaaskerk

              Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
              Minimaal zou ik voor 14 gaan vanaf dit standpunt.
              ?????? Bedoel je f-14? Had geen statief bij, dus, zo goed en zo kwaad het kon ( met genoemde exif ), het getoonde resultaat.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: St. Niklaaskerk

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                ?????? Bedoel je f-14? Had geen statief bij, dus, zo goed en zo kwaad het kon ( met genoemde exif ), het getoonde resultaat.
                Nee, ik bedoel hier een groothoek 14 mm, excuses

                Comment


                • #9
                  Re: St. Niklaaskerk

                  Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Nee, ik bedoel hier een groothoek 14 mm, excuses
                  Zou waarschijnlijk wel beter geweest zijn. Iets hoger camera punt ( dus zonder voorgrond ) en dan 14mm. ipv de 16mm.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment

                  Working...
                  X