Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dounia on a chair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dounia on a chair

    Lang geleden, bij deze nog eentje.
    Model: Dounia @Flag models
    muah/styling: me









    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: Dounia on a chair

    Weet niet goed wat ik ervan moet vinden...maar de keuze van de kledij vind ik niet bij elkaar passen ( tenzij het de bedoeling was,...bovenkant wat feestelijk en de onderkant nonchalant )...mvg Peter

    Comment


    • #3
      Re: Dounia on a chair

      Ik vind dit een heel mooie zw-w plaat.
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Dounia on a chair

        Oorspronkelijk geplaatst door peterlauwers Bekijk bericht
        Weet niet goed wat ik ervan moet vinden...maar de keuze van de kledij vind ik niet bij elkaar passen ( tenzij het de bedoeling was,...bovenkant wat feestelijk en de onderkant nonchalant )...mvg Peter
        Hmm nee, was niet de bedoeling nee. Ik vond het zelf wel mooi, maar misschien dat ik het dan in het geheel wat stoerder en nonchalanter had moeten maken.

        Bedankt voor de comments
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Dounia on a chair

          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          Hmm nee, was niet de bedoeling nee. Ik vond het zelf wel mooi, maar misschien dat ik het dan in het geheel wat stoerder en nonchalanter had moeten maken.

          Bedankt voor de comments
          De kwaliteit van de foto zelf vind ik heel mooi,...compo, omzetting en zeker een mooi model. Het bovenstukje wat stoerder en hij is perfect voor mij...mvg Peter

          Comment

          Working...
          X