Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verisure beveiligingsfirma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verisure beveiligingsfirma

    Eergisteren een vriendelijke jongeman aan de deur gehad. Logo "Verisure" op zijn jas en plastic badge met logo. "Mijnheer, wij doen een aktie in uw straat mbt beveiliging van uw woning. Indien u belangstelling hebt wil ik graag een afspraak maken om onze producten voor te stellen." Honderd meter verder zag ik nog een tweede persoon, eender gekleed, rondlopen. Afspraak gemaakt voor volgende week. Geen wagen gezien (kan wat verder in zijstraat gestaan hebben). De jongeman begon het gesprek ook met nadrukkelijk te verwijzen naar "Securitas", waarvan ze de opvolger of zoiets zouden zijn (en iedereen kent natuurlijk "Securitas" maar van Verisure had ik zelf nog nooit gehoord).

    Heeft iemand ervaring met deze firma?

  • #2
    Re: Verisure beveiligingsfirma

    Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
    Eergisteren een vriendelijke jongeman aan de deur gehad. Logo "Verisure" op zijn jas en plastic badge met logo. "Mijnheer, wij doen een aktie in uw straat mbt beveiliging van uw woning. Indien u belangstelling hebt wil ik graag een afspraak maken om onze producten voor te stellen." Honderd meter verder zag ik nog een tweede persoon, eender gekleed, rondlopen. Afspraak gemaakt voor volgende week. Geen wagen gezien (kan wat verder in zijstraat gestaan hebben). De jongeman begon het gesprek ook met nadrukkelijk te verwijzen naar "Securitas", waarvan ze de opvolger of zoiets zouden zijn (en iedereen kent natuurlijk "Securitas" maar van Verisure had ik zelf nog nooit gehoord).

    Heeft iemand ervaring met deze firma?
    Ik heb al ervaring met deze firma. Heb reeds 2 maal de politie gebeld om ze uit onze residentie te laten verwijderen.
    Ze glipten mee binnen met een bewoner en gingen dan van deur tot deur om hun systeem te verkopen, terwijl er een duidelijk bord staat met "verboden toegang voor ambulante verkopers".
    Ze hebben uiteindelijk 3 alarmsystemen verkocht. Van een ervan heeft de sirene door een storing midden in de nacht gedurende 2 uur onafgebroken gewerkt. Ik heb dan de hoofdzekering van het betreffende appartement afgezet, en een half uur later stierf het lawaai uit. Geen Verisure vertegenwoordiger ter plaatse gezien. (deze hebben een sleutel van het appartement.)
    Installatiekosten vanaf 300€, maar kan uitgebreid worden met camera's tot duizenden euro. Je kan dan op je smartphone zien wat de inbrekers buitenhalen
    Het alarmsysteem werkt via een SIM-kaart. Dus eenvoudig buiten werking te stellen met een bus PUR schuim en een GSM-jammer die je op Ebay koopt voor 75USD.
    Maandelijkse kost vanaf 30€.
    Last edited by notex; 7 februari 2014, 11:03.

    Comment


    • #3
      Re: Verisure beveiligingsfirma

      Lijken me hele eerlijke mensen:

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

      Comment


      • #4
        Re: Verisure beveiligingsfirma

        Bedankt voor de info.

        Comment

        Working...
        X