Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

You Tube probleem. Noch niet opgelost.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • You Tube probleem. Noch niet opgelost.

    Plots speelt die bak hier geen YT meer af.
    Op 't internet vind ik just niks die mijn probleem kan oplossen.
    En eigenaardig genoeg, als ik een mail krijg met een YT link dan speelt die wel af.
    Iemand die mij uit de nood kan helpen?
    OS= Windoze 8.1 met IE11.
    Last edited by Red Falcon; 9 februari 2014, 17:12. Reden: Toch nog niet opgelost.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: You Tube probleem.

    geen probleem hier.
    werkt deze:
    2 fishing vessels brave the Grey River bar raging in full flood Greymouth New Zealand HD Video by Geoff Mackley and Bradley Ambrose2 buques de pesca valien...

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: You Tube probleem.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Plots speelt die bak hier geen YT meer af.
      Op 't internet vind ik just niks die mijn probleem kan oplossen.
      En eigenaardig genoeg, als ik een mail krijg met een YT link dan speelt die wel af.
      Iemand die mij uit de nood kan helpen?
      OS= Windoze 8.1 met IE11.
      Meestal een Flash probleem. Als je het zelfde probeert met Google Chrome? Daar is Flash ingebouwd in de Browser
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: You Tube probleem.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        geen probleem hier.
        werkt deze:
        2 fishing vessels brave the Grey River bar raging in full flood Greymouth New Zealand HD Video by Geoff Mackley and Bradley Ambrose2 buques de pesca valien...

        grt,bouk.
        Inderdaad deze werkt.

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Meestal een Flash probleem. Als je het zelfde probeert met Google Chrome? Daar is Flash ingebouwd in de Browser
        Ik gebruik alleen IE 11, zal eens nakijken of die flash een update nodig heeft.


        PS: Probleem na het bekijken van de link vanzelf opgelost. Stukje magic bouk?
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: You Tube probleem.

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Inderdaad deze werkt.


          PS: Probleem na het bekijken van de link vanzelf opgelost. Stukje magic bouk?
          graag gedaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: You Tube probleem.

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            geen probleem hier.
            werkt deze:
            2 fishing vessels brave the Grey River bar raging in full flood Greymouth New Zealand HD Video by Geoff Mackley and Bradley Ambrose2 buques de pesca valien...

            grt,bouk.
            En vond de buurvrouw het een leuke rit?
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: You Tube probleem.

              't Is weer van dat, YT speelt niet meer af.

              Er verschijnt nu een bericht dat er problemen zijn met mijn PC en dat ik WinZip Driver updater moet installeren.
              Voor mij een onbekend programma en dan ben ik achterdochtig en installeer dat dus niet.
              Als ik op Windows Update laat lopen zijn er geen updates.
              Last edited by Red Falcon; 9 februari 2014, 17:17.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Mijn gedacht zit je met een of ander malware.
                Mvg,
                SW
                BD1071BE

                Comment


                • #9
                  Re: You Tube probleem. Noch niet opgelost.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                  Mijn gedacht zit je met een of ander malware.
                  @ Red Falcon: Ik stel voor een virusscan te doen en malwarebytes te runnen. Succes verzekerd!
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: You Tube probleem. Noch niet opgelost.

                    Mij schiet te binnen: anderhalf jaar geleden heb ik ook eens een probleem gehad dat hier sterk op lijkt. Met Win7 64.
                    De uiteindelijke oplossing bij mij bracht het updaten van Real PLayer ( de gratis versie). Klinkt vreemd en dat was het ook. Waarschijnlijk heeft deze update een noodzakelijke driver geupdate terwijl ik Real Player nooit gebruik.
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: You Tube probleem. Noch niet opgelost.

                      probeer eens een systeemherstel
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: You Tube probleem. Noch niet opgelost.

                        Ik weet niet of je hier iets aan hebt,maar deze week heb ik ook problemen gehad op een site die ondersteund werd met flash. Ik kreeg iedere keer de melding " ontbrekende plugin " .
                        Na van alles geprobeerd te hebben heb ik uiteindelijk eerst flash verwijderd en daarna terug geinstalleerd. Alles werk nu terug normaal.
                        Ik werk met Imac, browser Safari.

                        Mvg Yves.
                        What you see is what you get

                        Comment


                        • #13
                          Re: You Tube probleem. Noch niet opgelost.

                          Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                          Ik weet niet of je hier iets aan hebt,maar deze week heb ik ook problemen gehad op een site die ondersteund werd met flash. Ik kreeg iedere keer de melding " ontbrekende plugin " .
                          Na van alles geprobeerd te hebben heb ik uiteindelijk eerst flash verwijderd en daarna terug geinstalleerd. Alles werk nu terug normaal.
                          Ik werk met Imac, browser Safari.

                          Mvg Yves.
                          Dat probleem heb ik hier ook op mijn fruitkist ook gehad. Zelfs na installeren van update bleef ie beweren dat een plugin ontbrak. Na herstart alles in orde.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • #14
                            Re: You Tube probleem. Noch niet opgelost.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                            Mijn gedacht zit je met een of ander malware.
                            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                            @ Red Falcon: Ik stel voor een virusscan te doen en malwarebytes te runnen. Succes verzekerd!
                            MBAM, MS 4-us scanner en Trend Micro online scanner laten lopen, overal hetzelfde resultaat 0 gevonden.

                            Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                            Mij schiet te binnen: anderhalf jaar geleden heb ik ook eens een probleem gehad dat hier sterk op lijkt. Met Win7 64.
                            De uiteindelijke oplossing bij mij bracht het updaten van Real PLayer ( de gratis versie). Klinkt vreemd en dat was het ook. Waarschijnlijk heeft deze update een noodzakelijke driver geupdate terwijl ik Real Player nooit gebruik.
                            Daar wacht ik toch nog effe mee, maar thx voor de tip.

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            probeer eens een systeemherstel
                            grt,bouk.
                            Thx bouk, maar daar wacht ik ook nog liever mee want is wel drastisch voor mij omdat ik dan een programma opnieuw zal moeten installeren.

                            Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                            Ik weet niet of je hier iets aan hebt,maar deze week heb ik ook problemen gehad op een site die ondersteund werd met flash. Ik kreeg iedere keer de melding " ontbrekende plugin " .
                            Na van alles geprobeerd te hebben heb ik uiteindelijk eerst flash verwijderd en daarna terug geinstalleerd. Alles werk nu terug normaal.
                            Ik werk met Imac, browser Safari.

                            Mvg Yves.
                            Daar heb ik ook al aan gedacht. Als ik "Configuratiescherm" open zie ik de flash 32bit staan maar onder geïnstalleerde software vind ik die niet.

                            Als ik op dat 'tandwieltje' naast het huisje en die ster klik en dan naar "Invoegtoepassingen beheren" ga zie ik in het pop-up venster ook geen flash staan terwijl die op de PC van mijn echtgenote wel erin staat, zelfs flash 32bit en 64bit.
                            Ik heb al geprobeerd de laatste flash te downloaden en te installeren voor Win 8.1 maar ik krijg direct het bericht dat deze al geïnstalleerd is en dan stopt de boel.
                            En op 't internet vind ik ook niks die mij verder helpt.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: You Tube probleem. Noch niet opgelost.

                              Harware acceleratie op "uit" zetten ...?

                              Comment

                              Working...
                              X