Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Janna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Janna

    Bouk zal de naturelle wel leuker vinden


  • #2
    Re: Janna

    mooi, het halssnoer zou ik achterwege gelaten hebben ....
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Janna

      Bewerking gone completely wrong. begrijp wel wat je wou doen, maar het is slecht uitgevoerd. Buiten dat zie ik niet wat Jaak wel ziet. sorry voor het heel negatieve comment.
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Janna

        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
        Bewerking gone completely wrong. begrijp wel wat je wou doen, maar het is slecht uitgevoerd. Buiten dat zie ik niet wat Jaak wel ziet. sorry voor het heel negatieve comment.
        Het belangrijkste in een foto voor mij is het onderwerp/ de inhoud.....dit is een portret dat me aanspreekt ...de bewerking zou ik ook niet zo doen...maar dat is ieder zijn smaak.
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Janna

          Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
          Bewerking gone completely wrong. begrijp wel wat je wou doen....
          mee eens, maar ik begrijp de bedoeling niet..?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Janna

            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
            Bewerking gone completely wrong. begrijp wel wat je wou doen, maar het is slecht uitgevoerd. Buiten dat zie ik niet wat Jaak wel ziet. sorry voor het heel negatieve comment.
            Ik kan goed tegen negatieve commentaren no problem
            Maar: waarom is de bewerking completely wrong (wat voer ik slecht uit??) en
            Wat wou ik doen?? ( dan weet je ook dat de bewerking completely worng is of niet...
            Mooi is een subjectief begrip, gelukkig!
            Last edited by ppp; 7 februari 2014, 18:18.

            Comment


            • #7
              Re: Janna

              Foto op zich is goed, behalve dat het rechteroog in complete schaduw valt (hou ik niet zo van).

              Ik stel me ook vragen bij de bewerking. Wat wil je hiermee bereiken? Welke sfeer wil je creëren?

              Comment


              • #8
                Re: Janna

                Portret op zich vind ik mooi...maar zou hem veel mooier vinden in een zwart/wit omzetting zonder gebruik van een kleurfilter.
                Het belangrijkste is nog altijd wat je er zelf van vind en of de foto geslaagd is naar jouw gevoel,...mvg Peter

                Comment


                • #9
                  Re: Janna

                  Zoals Jaak: het spreekt ook mij aan.
                  Het halssnoer vind ik OK, het is niet perfect gedrapeerd maar het geeft een "gipsy" (...) toets. Je wordt nooit verliefd op perfectie/symmetrie/... dus dit mag er voor mij gerust zijn.
                  De bewerking vind ik best mooi omdat het de eerste keer is dat ik iets dergelijks zie, maar je riskeert dat het na verloop van tijd afbreuk doet aan het portret (omdat het achteraf als "weer van dat" wordt gezien).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Janna

                    Thans!,
                    @joris, je hebt gelijk, het moet geen "dingetje worden, maar voor een keer moet het wel kunnem

                    Comment


                    • #11
                      Re: Janna

                      Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                      ......
                      Wat wou ik doen?? ( dan weet je ook dat de bewerking completely worng is of niet...
                      Mooi is een subjectief begrip, gelukkig!
                      tja..zo kan je alles wel goed praten hè.
                      gewoon schrijven dat dit juist de bedoeling was..?
                      maar dan moet je er ook bij schrijven, wat je hebt gedaan om tot dit reseultaat te komen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Janna

                        De bewerking is niet echt m'n ding… Subtieler was imho beter geweest…
                        De foto zelf vind ik wel oké. enkel het donkere oog vind ik niet mooi
                        Groet, Philippe

                        Meer en andere belekens op Facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Janna

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          tja..zo kan je alles wel goed praten hè.
                          gewoon schrijven dat dit juist de bedoeling was..?
                          maar dan moet je er ook bij schrijven, wat je hebt gedaan om tot dit reseultaat te komen.
                          grt,bouk.
                          Nee Bouk, ik praat niks goed en ik schrijf ook niet dat dit juist de bedoeling was. Het enige waar ik op reageerde is de opmerking dat gesteld wordt dat de bewerking compleet fout was , terwijl er wel begrepen was wat de bedoeling is, terwijl ik die helemaal niet gezegd had. Dan kan je mi ook nog niet zeggen dat de bewerking compleet fout is. Daarover was mijn reactie.
                          Nu over jouw reactie:
                          Er zit niet zo veel achter deze keuze, ik vond de blik erg sterk en wilde deze benadrukken met wat heftige kleurbewerking niet meer en niet minder ( komt blijkbaar niet over )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Janna

                            Voor mij leid de bewerking af van het model.
                            Ik denk dat als je er een z/w omzetting van maakt de ogen je de foto intrekken en zou het een jaloers makende foto worden.
                            Dus een goede foto.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Janna

                              Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk bericht
                              Voor mij leid de bewerking af van het model.
                              Ik denk dat als je er een z/w omzetting van maakt de ogen je de foto intrekken en zou het een jaloers makende foto worden.
                              Dus een goede foto.
                              Dank je , de originele kleurversie is misschien wel beter (zie www.ppphoto.nl , Janna ) was maar een experiment

                              Comment

                              Working...
                              X