Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

End of a Giant (deel II)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • End of a Giant (deel II)

    We schakelen over van moedig naar onverschrokken. Deze prooi is van ons!
    In afwachting van versterking bewaak ik deze lekkernij met volle overgave. Ook die kale fotograaf moet nu niet te dichtbij komen met zijn lens. Ook al tolereer ik hem al wat, nu laat ik zien dat we voor niets terugdeinzen als het er op aan komt.
    Als een onversaagde waakhond spring ik naar voor als hij te dichtbij komt. Hij heeft het begrepen en blijft op een acceptabele afstand.

    Meer werkers zullen zich rond de Neushoornkever scharen en hem omsingelen.
    De cavalerie komt er aan, de adrenaline stijgt. Nog even en je zal zien waarom we één van de geduchtste insectensoorten van deze aardbol zijn...

    Groeten,
    Sigourney





    Grtz,
    Kurrrt
    Last edited by Kurrrt; 5 februari 2014, 16:05.

  • #2
    Re: End of a Giant (deel II)

    Knap hoe je dit frontaal op ooghoogte weet te fotograferen en er ook nog een knap totaalplaatje uit krijgt.
    Wederom een sublieme plaat met een perfecte dof.

    Comment


    • #3
      Re: End of a Giant (deel II)

      je hebt de mier heel mooi in beeld gebracht Kurt
      kijk al uit naar de volgende !
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: End of a Giant (deel II)

        Mooi frontaal zicht op de mier en de neushoornkever die in je verhaal (beeld) binnen komt!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: End of a Giant (deel II)

          Heel mooie macro.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment

          Working...
          X