Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-bike voor echter mannen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • E-bike voor echter mannen

    Ik heb een E-bike altijd wat voor mietjes gevonden, maar dit is wel toch een hele toffe.

    We are ADSE, an independent consulting and engineering firm on transportation systems. Planes, trains, ships and automobiles is what we like!


    Jan

  • #2
    Re: E-bike voor echter mannen

    Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Ik heb een E-bike altijd wat voor mietjes gevonden, maar dit is wel toch een hele toffe.

    We are ADSE, an independent consulting and engineering firm on transportation systems. Planes, trains, ships and automobiles is what we like!


    Jan
    Echte(r) mannen? Tja...is dat Peter Graves die dat rijwiel staat te bewonderen?

    Walter
    D850

    Comment


    • #3
      Re: E-bike voor echter mannen

      Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
      Ik heb een E-bike altijd wat voor mietjes gevonden, maar dit is wel toch een hele toffe.

      We are ADSE, an independent consulting and engineering firm on transportation systems. Planes, trains, ships and automobiles is what we like!


      Jan
      Tja... mietjes!? De mensen met een beperking die maar wat graag van zo'n e-ding gebruik maken zullen er zich zeker goed bij voelen om in het "mietjesvakje" gestopt te worden.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: E-bike voor echter mannen

        Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
        Tja... mietjes!? De mensen met een beperking die maar wat graag van zo'n e-ding gebruik maken zullen er zich zeker goed bij voelen om in het "mietjesvakje" gestopt te worden.
        Tja ... en jij noemt soldaten "mensen met een beperking".
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: E-bike voor echter mannen

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Tja ... en jij noemt soldaten "mensen met een beperking".
          En ik maar zoeken maar niet vinden. Waar heb je dat gelezen in mijn post?
          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
          Oók wandelen met GPS?

          Comment


          • #6
            Re: E-bike voor echter mannen

            Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            En ik maar zoeken maar niet vinden. Waar heb je dat gelezen in mijn post?
            Even doordenken: de enige mensen die dit vehikel gaan gebruiken zijn soldaten.

            Jij schrijft:
            Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            ... De mensen met een beperking die maar wat graag van zo'n e-ding gebruik maken zullen er zich zeker goed bij voelen om in het "mietjesvakje" gestopt te worden.
            De toevoeging "met een beperking" is dus geheel voor jouw rekening.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: E-bike voor echter mannen

              Is die e-bike gekomen om milieuvriendelijk oorlog te kunnen voeren?

              Comment


              • #8
                Re: E-bike voor echter mannen

                Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Is die e-bike gekomen om milieuvriendelijk oorlog te kunnen voeren?
                Inderdaad, en ook geen poer meer in de kogels, ze zullen ze luchtbuksen geven.

                Als het leger er in wil investeren moet het goed zijn hé.....

                Comment

                Working...
                X