Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Worden die Facebook filmpjes een hit ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Worden die Facebook filmpjes een hit ?

    Sinds een paar dagen heb je op FB de mogelijkheid volautomatisch een filmpje
    te maken van je foto's op FB, de software neemt er zomaar willekeurig enkele
    foto's uit, weliswaar in een zeer sterk verlaagde kwaliteit, maar mooi gemaakte software.
    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

  • #2
    Re: Worden die Facebook filmpjes een hit ?

    Google+ doet het al langer.
    http://thenextweb.com/google/2013/10...videos/#!usBkB
    Ze hebben ook een jaaroverzicht gemaakt van mijn foto's.
    http://www.vlogg.com/13317/googleplu...photos-videos/

    Op zich wel aardig. Het waren er aardig wat aangezien ze automatisch een backup maken van mijn foto's op mijn telefoon. Ik moet toch wel opletten waarvan ik foto's maak

    Comment


    • #3
      Re: Worden die Facebook filmpjes een hit ?

      Gelanceerd naar aanleiding van 10 jaar facebook.
      Opvallend is wel dat zelfs foto's die je al lang geleden verwijderd hebt er nog steeds in voorkomen. Bewijst dus eens te meer dat facebook al je gegevens bijhoudt, zelfs als je die verwijderde...
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

      Comment


      • #4
        Re: Worden die Facebook filmpjes een hit ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
        Gelanceerd naar aanleiding van 10 jaar facebook.
        Opvallend is wel dat zelfs foto's die je al lang geleden verwijderd hebt er nog steeds in voorkomen. Bewijst dus eens te meer dat facebook al je gegevens bijhoudt, zelfs als je die verwijderde...
        Ik heb het nog niet uitgezocht, maar dat gedacht had ik ook bij het zien van het fimpje,
        foto's waarvan ik dacht dat deze er inderdaad niet meer op staan, maar voor mij geen probleem hoor,
        ik zet daar toch niets op dat bezwaarlijk kan zijn of dat ze niet mogen delen of afhalen.

        Comment


        • #5
          Re: Worden die Facebook filmpjes een hit ?

          ik heb ook al gekeken, maar van mij hebben ze blijkbaar geen activiteit of foto's gevonden, geen film dus, ondanks het feit dat ik toch al jaren een account heb....
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

          Comment

          Working...
          X