Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grashalm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grashalm





    M.v.g
    ReneRaw


  • #2
    Re: Grashalm

    Algehele scherpte zit goed, mooie belichting en kleurtjes.
    Beetje ruis in het zwart (al denk ik dat je dat op een afdruk niet gaat zien) en jammer van het pootje tegen de rand.
    In ieder geval vind ik hem vele mooier dan die vorige van je.

    Comment


    • #3
      Re: Grashalm

      bedankt voor je reactie kohraya, jammer van het pootje idd

      ReneRaw

      Comment


      • #4
        Re: Grashalm

        Tja, dat pootje. Maar dat stoort me zo niet.
        Het hard en overscherp overkomen van de halmsprietjes echter wel. Eisen meer aandacht op dan je onderwerp zo. Enkel selectief verscherpen van je hoofdonderwerp een uitkomst?

        Voor de rest vind ik het wel een mooie compo en steekt alles goed af tegen deze zwarte BG

        Grtz,
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Grashalm

          Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
          Tja, dat pootje. Maar dat stoort me zo niet.
          Het hard en overscherp overkomen van de halmsprietjes echter wel. Eisen meer aandacht op dan je onderwerp zo. Enkel selectief verscherpen van je hoofdonderwerp een uitkomst?

          Voor de rest vind ik het wel een mooie compo en steekt alles goed af tegen deze zwarte BG

          Grtz,
          Kurt
          ik volg . ik heb de indruk dat je nogal graag naverscherpt. meestal komt dit je foto's niet tot z'n recht probeer eens iets minder te verscherpen
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Grashalm

            De raad van Kurrrt en lilybie volgen en dan komt het helemaal in orde.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment

            Working...
            X