Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warnsveld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Warnsveld

    Wist niet goed waar ik hem kwijt moest, dus plaats ik hem hier Straatfotografie kon, maar persoonlijk vind ik bij straatfotografie dat er meer dynamiek bijhoort. Dit vind ik dus te statisch, vandaar dus hier
    KLIK HIER voor groter formaat met exif(als alles goed is gegaan tenminste ) Anders f8, 20 sec., iso 100 en +2 stops


    50 mm beeld, exif verder in de foto. Weinig verder aan gedaan, alleen 3% versterking en na-verscherping 5% vanuit RAW formaat.

    Voor diegenen die me nog niet kennen, hier stel ik mezelf even voor. Een deel van jullie zijn 2 jaar terug al eens samen met mij op pad geweest in de natuur en Antwerpen
    Last edited by Guest4; 4 februari 2014, 14:53.

  • #2
    Re: Warnsveld

    Ik weet niet wat je bedoeld met meer dynamiek(foto heeft voor mij toch een mooie uitstraling). Ik vind dit toch een zeer mooi foto, mooie kleuren, het licht van de lampen als sterretjes, scherpte is volgens mij ook zeer goed.

    Grt,

    Jean-Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Warnsveld

      Mooi belichte foto.Ik vind wel geen exif terug in de foto. Filmpje is ook super

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Warnsveld

        Heerlijk beeld "k hou er van!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Warnsveld

          Heel mooi, compositie en belichting!
          Heb nog zoveel te leren :)

          Comment


          • #6
            Re: Warnsveld

            Mooi beeld maar het licht in de foto komt mij veel te grijs over (lantaarns en straatreflectie).
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: Warnsveld

              Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Ik weet niet wat je bedoeld met meer dynamiek(foto heeft voor mij toch een mooie uitstraling). Ik vind dit toch een zeer mooi foto, mooie kleuren, het licht van de lampen als sterretjes, scherpte is volgens mij ook zeer goed.

              Grt,

              Jean-Pierre
              JP wat ik bedoel met meer dynamiek, ik heb daar lang gewacht, maar werd wat te koud, en het mooiste was geweest als er iets(liefst fiets) door het beeld kwam. Dat was uiteindelijk de opzet, maar helaas, ze zaten allemaal in de kroeg

              Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
              Mooi belichte foto.Ik vind wel geen exif terug in de foto. Filmpje is ook super

              Mvg Yves.
              Heb de exif erbij geplaatst Yves, en ook een groter formaat. Bedankt voor compliment, maar is maar vluchtig in elkaar geknutseld. Ben niet echt een filmmaker...

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Heerlijk beeld "k hou er van!
              Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
              Heel mooi, compositie en belichting!
              Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
              Mooi beeld maar het licht in de foto komt mij veel te grijs over (lantaarns en straatreflectie).
              Plaatwerker, ben het hier wel eens met je hoor, het grijze vind ik ook er net iets teveel aan hier, misschien dat het groter formaat iets beter uitkomt? Staat in een link erbij

              Bedankt voor jullie reactie's.
              Last edited by Guest4; 4 februari 2014, 15:06.

              Comment


              • #8
                Re: Warnsveld

                Mooi en heerlijk beeld.

                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: Warnsveld

                  Mooi! Ook de subtiel geplaatste handtekening
                  D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Warnsveld

                    Mooie plaat hoor
                    mvg jako
                    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                    jako

                    Comment


                    • #11
                      Re: Warnsveld

                      Mooi beeld

                      Comment


                      • #12
                        Re: Warnsveld

                        goh ik wil nie tegendraads doen maar naar mijn gevoel zit er iets te veel hdr-effect in (technisch is dit effect echter perfect uitgevoerd).
                        heb genoten van het filmpje by the way
                        een pessimist is een optimist met ervaring.
                        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                        Pentax k-3II en nog meer glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Warnsveld

                          Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                          goh ik wil nie tegendraads doen maar naar mijn gevoel zit er iets te veel hdr-effect in (technisch is dit effect echter perfect uitgevoerd).
                          heb genoten van het filmpje by the way
                          Geen hdr gebruikt, nog toegevoegd, sterker nog..Nauwelijks wat aan gedaan Begrijp echter wel wat je bedoeld ... maar dit is HDR -achtig


                          Bedankt voor de reactie allemaal!
                          Last edited by Guest4; 4 februari 2014, 19:34.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Warnsveld

                            Ik vind de foto qua compo niet slecht ik treed Plaatwerker hier bij ivm het grijze . Wat mij stoort is de uitgebrande straatlantaarn en schijn er rond , je sluitertijd vind ik al aan de lange kant en die 2 stops + zou je moeten kunnen vermijden tijden nachtfotografie . Dat is wat ik tijdens mijn les nachtfotografie heb onthouden
                            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                            Comment


                            • #15
                              Re: Warnsveld

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                              Ik vind de foto qua compo niet slecht ik treed Plaatwerker hier bij ivm het grijze . Wat mij stoort is de uitgebrande straatlantaarn en schijn er rond , je sluitertijd vind ik al aan de lange kant en die 2 stops + zou je moeten kunnen vermijden tijden nachtfotografie . Dat is wat ik tijdens mijn les nachtfotografie heb onthouden
                              Dank voor de ractie. Had ik dat niet gedaan was mijn wit teveel doorlopen met een andere kleur. Je hebt gelijk, zoveel weinig mogelijk stops in +, maar je hebt wel uitzonderingsgevallen Pbj Hebben ze ook gezegd waarom geen stops in de +? Weet je dit nog Pbj? Ben alleen maar nieuwsgierig hoor, meer niet.

                              Comment

                              Working...
                              X